.

okuyucuya sesleniş

Okuyucu!Bugün Perseid Meteor Yağmuru nun en belirgin günü..Daha doğrusu 12 yi 13 e bağlayan gece 00:00 dan itibaren ışığın olmadığı biyere gittiğinizde hava da bulutsuzsa; hoop bitane hopp bitane daha! diye diye izleyebilir keyiflenmekten kendinizi alamayabilirsiniz.


Dün Sabih adlı arkadaşımla kumlarda yıldızları izledik.Bu yazki ilk yıldızları izleyişimdi..Aslında benim yaz akşamlarında yapılabilecek en iyi şey listemin birinci sırasını rahatlıkla bu alır.Ama bu yaz "herzamanki yer" imiz halka açık hale geldiği,içinden yol geçtiği ve köpeklerin daha bir uğrak yeri haline geldiği için uzun uzun düşündük nerde izlicez şimdi diye..mecbur kumsalda izledik.Ve soğuktu okuyucu bildiğin üşüdüm!Ama odamın tavanının cam olmasını istedim.Çünkü hiçbi mekanizma bana o görüntüyü sağlamaz..Tek kelimeyle mükemmeldi.Bugün daha güzel olacak,ayrıca yanımıza bir havlu almaya karar verdik.

Kanye West in Amazing şarkısına olan sempatimin artarak devam etmesi kafamda soru işareti..Bu kadar geç keşfetmiş olmam endişe verici bana ben de Kanye West bilirim zannederdim.Love Locked Down tadında gibi ama daha hareketli, itsameyziiinnn soameyyziiinnn diye diye geziyorum ortalıklarda.Öyle seviyorum..

Herkes Öss heycanından şu ara bayram sevincine geçiş yaptı etrafımda.Geride kalan arkadaşlarım da kendini İstanbul a atarak arkadan yetiştiler.Burdan black ve kuju ve en. size sesleniyorum.Bravo,tebrikler kucak dolusu sevgiler.Beklenen anların gerçekleşmesine diyelim..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder