.

bir-iki

Serdar Ortaç en sevdiği t shirt ü kanserli çocuklara bağış için satışa sunuyomuş.En sevdiği t shirt ama takdir ettim.Billy Jean i söyleseydi de olurdu?

"Karaca Yemek Takımı" nın yeni reklamında ingilizce K-R-C diyo."KiYarSi" den bilmem kaç parça yemek takımı.. k-r-c nedirrr?KeReCe neden diil?bunu biri anlatsın bana.

Naz yawrum çok hasta.Böyle boazı beyaz beyaz. "ataşa" denilen bir olay yapıp onu bildiğin el yordamıyla temizliyosun.Neyse baktık Naz iyi değil doktora götürdük.Ordaki doktor,evet (doktor) semptomları dinleyip ne olduğuna Google dan baktı..Ben de iyi oldu dedim bizde internet yoktu.Ekşi den buldu diye düşünüyorum noolduğunu.Ekşi bile ondan daha doktormuş diyebilir miyiz?çok rahat denir böyle şeyler.Hepimiz "copy-paste" şeklinde hipokrat yemini edebiliriz artık!haydeee

Bana bi kaç gündür tek bi konu hakkında zincirleme mailler,feysbuka mesajlar geliyo.30 Ağustos ta telefonlarımızı kapatalım,kontörlerin fiyatı düşsün! gibi bi olay var.Anlamadım ben onu yani kapatalım tamam.Sence şu 71-73 milyondan kapatmaya karar verenlerin kaçta kaçı ikinci bir gün daha telefonunu kapatır ve hata kaçta kaçı bugün telefonunu kapattı?Bi kere bayramda seyranda olmazki böle bişe herkes bayramlaştı bugün(tamam 30 austos olabilir ama kutlanır yani kimilerince sms lerle) Hadi turkcell; "bu bigünü kaldırabiliriz, onlar dayanamaz." dedi.Gençlik etmeyin köklü çözümlere yönelmesek mii dedim..Turkcell i de arayıp sorasım var mesela ne kadar zarara uğradınız diye.Tabi bizim çoğumuzun doğduğu,ya da yeni doğduğu sıralarda kimsecikler cola içmemiş pahalı diye.Cola da hemen zammını geri almış.İletişimle cola içmenin biraz farklı olduğunu düşünüyorum ama..Kısmet tabi.Yarın kontör alcam, uyandığımda 10 milyona falan inmiş olsa bu yazımı "tükürdüğünü yalamak" deyimiyle doğru orantılı bi şekilde imha edicem.Valla yapıcam bişeler..Hiç neden yokken ben de telefonumu kapatiyim mesela teşekkür mahiyetinde.

Alpay Erdem de Uykusuz a geçmiş.Uykusuz Tekel olur mu?Bence olmuştur..O diil Umut Sarıkaya nın son sayıdaki "Bilinç" yazısında Kıvanç Tatlıtuğ lulaşması..Sarkozy sendromunun Kıvanç versiyonunun onda olduuna delalet.Demedi demeyin:d   ahaha evet aslında tüm türk erkeklerinde öyle

Bugün 30 ağustos diye jetler gösteri yaptıya.Ben 5 yıl falan yaşlandım evi
n içinde.Yine beynimize bişe düşcek zannettim.Geçen 30 Ağustos ta kafamıza düşeyazan helikopterin salak pilotu! sana sesleniyorum.Senin yüzünden korkularım var,psikolojimde biyer yaralı.Evimiz hava alanına 3 santim! Her uçak geçişinde o ses yüzünden olduğum yere çakılıp kalıyorum uçak geçip gidene kadar.Ortalama her 3-4 dk da bi duralayan birini düşün!Vicdanına emanetsin..(bu gerçek bi olaydan alıntıdır.Bir "az kalsın 3. sayfaya-Üniversiteyi kazanıp İstanbul a gitmeye hazırlanan ikiz kızlar Nesli Y. ve Nazlı Y. Mersin de oturdukları evde az daha canlarından oluyordu(...)- manşet oluyoduk" durumudur.)Tabi düşen kaçan olmadı.Sonradan öğrendim helikopteri kullanan sakil artismiş. "2 binanın arasından geçsem de artislensem."  demiş de helikopter kullandığını unutmuş..Acısıyla tatlısıyla 30 Ağustos kutlu ola..


P.s: her paragrafın baş harfini büyük yaparak eğlendim başka bişe diil yani.

1 yorum:

Daçe dedi ki...

umut sarıkaya, barış uygur, erman çağlar ve şimdi de alpay erdem. oha diyorum uykusuz'a. oha. vedat özdemiroğlu var bi ortalamayı düşüren, onun dışında all-star'a oynuyolar en azından düz yazı konusunda.

ha bi allstar dergisi olsa fena mı olur? hiiç de olmaz.

Yorum Gönder