.

Cihangir de oturmak

Okuyucu sen Cihangir i bilir misin?Cihangir in o ünlü merdivenlerinden haberin var mı?eşsiz olabilecek manzarasından?ya sakin sokaklarından?korna çalmayan arabalarından,birbirine selam veren tanıdık tanımadık komşulardan,O eşsiz manzaraya sahip camiiden(imamdaki kıyak durumu düşünebiliyo musunuz?),kimi yerlerindeki yüksek tavanlı evlerinden haberdar mısın?


Oturan göbek oraya taşındı kısa süre önce.Boşuna mı tuttuk gel, gör, eğlen sonra taksime gideriz yine dedi.Ben de oluuurr dedim ofisten yaklaşık 9 dakika sonra eve vardık..Belki de 10 kimbilir.Neticede benim otobüsten inip ofise yürüdüüm yolu o eve gitmek için tepiyor.İçim gitmedi değil,imrendim..Gittimki ne göriyim semtin kedileri nasıl bir lüks, nasıl bir bolluk içindeler.İstisnasız herkes onları besliyor.Biz bile süt içsinler diye çabaladık!Sonra taksime geçtik.Bu foto kendini imha edicek merak etmeyin..O nasıl bir bağlama şekli derseniz onu da bilmiyorm ben..
Ama ben de oraya taşıncam bir bilemedin iki seneye.Ablamlarla öyle bir karar aldık.Naz a göre saçmalamicakmışım!.. Durmam Bakırköy semalarında daha fazla.Bi oraya bak bi buraya bak..Aslında Kız Kulesini falan görüyo burası.Öyle bi manzara ama sakil bir makine ancak bu kadar çekebiliyor.Bi ev var zemin kat ama bu manzaraya sahip işte.Öğrenci kısım oturuyomuş evde.Oturan Göbek in oraya taşınası var ama ben anlaşabilceimizi düşünüyorum.Onun daha bundan haberi yok..
Cihangir'e sevgiler.Beni beklediğini hisseder gibiyim..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder