.

hamağımızı da alıp giderdik.

Okuyucum neler yapmaktasın??Artık ders(ler) ini vermiş ve  bütü olmayan bir insanım ben.Hayatımda ilk kez bütsüz bir zamanım var.Tek zamanım olduğuna dair  de kesin ve de keskin duygular besliyorum gerçi. Şimdi dörtbin gözle direncanımın gelmesini bekliyorum..İstanbul un daha bi içimize sine sine altını üstüne geçirebileceğimiz günler topluluğu var!


Yapacak hiç bir şeyi kalmamış bir n' in sonsuz yatış ve tembellikle geçen günleri çekilecek gibi değil. Tog projemiz yarı tatile girdi, okulum bitti, tiyatro keza tatilde, ispanyolca kursuna gidip gitmeme konusundaki ikilemimden dolayı 2 haftadır ona da gitmiyorum. Bütün arkadaşlarımın hayat gailesi ve de memleket seheyatlerine kendilerini adamış olmaları.. ah kimi zaman beterin beteri anlar olabiliyor okur.


Bu arada bir Mersin yapma zamanı geldi diyerek Ocak sonunda kendimi küçük memleketime atmaya karar verdim. Biraz tantuni biraz künefe hepimizin hakkı.


Hayatta ortak olarak istenen ama  rahat yüzde doksanımızın almadığı bişey var bence. Hepimize çok sevecen geliyor kendisi, bi tane olsa köfte satardık belki, belki önüne sandalyemizi atacak hamağımızı  kuracak(evet, hepimizin hamağı var)  şekilde yeşillik sulak alanlara giderdik, böyle yaşam tarzını belirleyecek olayımız olurdu. 
tam tamınaa;





bu şey, hayatımızı ihya edebilirdi..


Yaşamaya tekrar başlamaya karar verdim, bu 'bir tür silkelenmemi' text imi ezberleyerek başlıyorum şimdi. Sonrasında hep birlikte waffle yapmayı öğrenelim.


Günün şarkısı benim son zamanlarda tüm günlerimin şarkısı olan;




öptüm'n 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder