.

kötü havada film iyidir

Pazar pazar neler yapıyosunuz? Pazar gününün chillout havasını, tatilin 3 gün olması nedeniyle %2.3 oranında kaybetmesi, kendinden olmadık performansla ders çalışan "ben" i değişik şeylere yöneltti. En kısa zamanda bi günümü, odada çeşitli değişiklikler yapmaya ve artık yemezsem gözümün açık gideceğine inandığım tatlı-ekşi soslu tavuk yapmayı öğrenmeye ve de yapmaya  ayırmaya karar verdim.


Beni mutlu etmenin yolunun abur cubur yemek ve yanında müzikten geçtiği şu sıralar, insanların bunu hiç anlamadığına gözüm takılıyor, takılıyor ve orda kalıyor okur. Mutluluğum; bir türk kahvesi, bir market ve bir mutfak kadar yakın diyorum ve en az ikisine hakim anneme selamlar yolluyorum:))


Şu -dışardaki her şeyden uzak kaldığım anlar- günün devamında siz de cihangir modunu 2 farklı tarzda sürdürebilesiniz diye 2 ayrı filmden bahsetmek istiyorum:


- Lock Stock and Two Smoking Barrels : Guy Ritchie nin Snatch filmi kadar güzel ve hatta kim bilir belki de daha güzel olan filmi.




Diğeri de, köşenize çekilmiş pineklerken şöylece uzanıp izleyebileceğiniz, kahvenizi hüpleterekten vakit geçirebileceğiniz Stranger Than Fiction.



Ve pazar şarkısı;



İyi pazarlar!!

öptüm'n

3 yorum:

İlmi İle Amil Kişi dedi ki...

Göstereceğim ben sana o chill-out havasını! Ama böyle sinirli şekilde söylemediğimi farzet sen bunu. Hakkaten göstereceğim.

May the force be with you!

special n dedi ki...

Nasi yani valla benim sinav haftam chillout havasi gecti gitti benden bu hafta.d

Unknown dedi ki...

lock, stock and two smoking barrels, snatch'ten daha iyidir. ondan daha iyiside rocknrolla'dır. bir başka baharda birileri rocknrolla izlesin..

bence'n..

Yorum Gönder