.

jazz dolu pazar

Merhabalar. Ne de güzel hepimiz hafta sonunun heyecanını yaşadık!! Dün İstanbul resmen bir Kültür Başkenti oldu. Ölümüne konserler, festivaller, baleler, operalar diye geçiriyorum içimden. Ve her şeye gitmeyi isteyip, o çokluktan dolayı her seferinde  'hiçbiri' ne kalıyor olmama sinirleniyorum. Bir yanda Fransa havası, bir yanda İspanyol nidaları, bir yanda hızlı hızlı konuşan İtalyanlar hayal ettim bi an.Öyle de bi kültür başkenti işte.


Şehrin 4 bir yanında konserler başlamadan önce Akbank Sanat, Kültür Başkenti olmayı 24 Saat Sanat adlı akşamdan sabaha bir programla kutlamıştı.Tabii ki gitmemiştim. Akbank Sanat ın bültenlerini takip edin derim.Farklı bi sempatim var oraya  neden bilmiyorum.


Göz açıp kapayana kadar geçen zamanın, tamamen zıt tarafında yer alıyor olmamın, sıkı sıkıya bağlılıkların tam tersinde boşvermişliğin verdiği güzel coşkunun içinde öylece duruyorum okur.(evet böyle bi cümle kurdum) Zaman, bazı bazı, ben bir şeyler yapiyim, harekete geçiyim diye geçmiyor ve de akmıyor, ama benim o 'an' larda daha çok durasım geliyor ve tembelliğimin sınırlarını zorluyorum.


Ortaya; Ankara-İstanbul karışık günler geliyor.


Bütün arkadaşlarım ve en vurucusu da ikizim, kendini İstanbul dışına atıp akustik bi yol izlediğinden, tamamiyle yalnız kaldım gibi.İkizim gittiği için, ben de evdeki zamanlarımı, köşeme çekilerek geçirir oldum.


Bugün Pazarlarımı olabildiğince brunch edasında geçirmeye karar verdiğimi hatırladım.Baya baya, kararı verdiğim an unuttuğum şeylerden biri olmuş!Ama bugün Timeout taki seçmece 'Kahvaltı İçin En Güzel Yerler' yazısını gördüm ve içim gitti!Bunların her birine gidip paylaşmaya karar verdim hemen.Evet pazar yazımın karar paragrafı da böyle.


Bu pazarın okuma, dinlence köşesi;



Demiştim ki; 'chillout havamın jazz la dolduğu anlar, ortada bir sevgi dolanıyor demektir.' Ancak son zamanlarda sıkça dinlediğim albüm düşüncelerimi yıkıverdi.Günün şarkısını içinden seçip, size de albümü dinletiyim istiyorum. 'The Best Smooth Jazz Ever Vol.4 ' Albüm adının kalın yazılı kelimelerine birer tık.





Ve günün şarkısı albümün içinden; Chet Baker,





İyi pazarlar!


öptüm'n

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder