.

çalışırken bir şeyler yemek gerek!!

Merhabalar!
Böyle zamanın teeee ötesinde"yıllar akıp gitti"  "hey gidii" falan dicez ya. Artık google wave den başkasının kullanılmadığı zamanlardan bahsediyorum. İşte o zamanlardaki akıp giden yıllara bi yenisini ekledik.. karaokeli, kenan doğulu konserli falan. Ondan sevinçliyim ben açıkçası, eve tam tedarikli ses sistemimizin getirdiği yeni coşku kendisini türlü Ajda Pekkan şarkılarına, türlü eller havaya şarkılara bıraktı.Bir daha Kenan Doğulu konserine gitmesem de olur, hayır derim rahatça ona.Yeni yılın detaylı yazısını Deniz Görgün ün kaleminden okuyabilirsiniz.


Ben kendi dileklerimi diledim, sırası ile burada kesinlikle yer alırlar zaten.


Ders çalışmanın en güzel tarafının açık büfemi oluşturmak olduğunu, geçen sene bi zamanlar ders çalışırken de belirtmiştim. Ama yineliyorum yemek yemenin konsantreyi çoğalttığı gerçeğini de bir yere yazmalısınız!Size verilebilecek en güzel şeyin, biraz daha abur cubur olduğu nadir anlardan bi tanesi!"Yaşasın ders çalışmak" ın 5 10 level aşşağısı tabi yine de. Hiç yaklaşamaz dahi..Zaten sayılarla olan ilişkimin böylesini sevmiyorum, matematiksel baktığım şeylerin grafiğini istemiyorumdu falandı filandı..


Bence bi ara Taksim deki Mid Point e uğrayın, terasında oturun. Zira kendisi, aslında biraz da "neredeyse" her Mid Point gibi gidilesi görülesi, sohpet edilesi, oturulası bi yer. Servis yapan çalışanların kibar ve servisin gayet güzel olması.. bi bakın derim. Taksim dekinin manzara fazlasıyla teras keyfini çıkarın.İstiklal üzerindeki House Cafe yi geçtikten sonra biraz daha yürüyünüz, ve de sol kolunuza bakarak olunuz.








Yeni şarkı;





Aslında başka şeylerden bahsetmek istiyorum ama, yeni yıla duyarsızlaşalım önce.




Öptüm'n

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder