.

işten sonra siesta, işten sonra melodi


Selamlar herkese!Bugün uzun zamandır gezmediğim kadar gezdiğimi ve her yerin indirimden adeta kırıldığını sizlere bildirmek isterim. Alışverişin dibine inen insanların bu kadarı tam bir çılgınlık. Bense bütün bunlardan habersiz sadece masumane bir kupa almaya gitmiştim. Yer yerinden oynuyor okur.Kendimi alamadım şöyle bir bakınayım dedim. İyiymiş bence siz de bakının:) Kupam ise bir güzel bir hoş. N harfli Natural:)





O nun dışında geçen postlarımın birinde Akbank Sanat Cafe ye gitmenizi tavsiye etmiştim.Ben bugün gittim gördüm. Bi aktivitenin olmadığı zamanda gittinizde, o mekanda çıt çıkmıyor! Herkes sakinlik ve dinginlikte kitap okuyor, müzik dinliyor, gençler ders çalışyor vs vs. Sessizlikten bazı yetilerini kaybetmiş olabileceğini düşündüğüm, tezgahın arkasındaki çocuksa pek bir sakin ve kibardı.Ayrıca  müzik dinleme odası fikrini pek bi sevdim!! Büyük bi yer beklemeyin, cafe de kütüphane kısmında kitap okunulup, ders çalışıldığı için müzik çalmıyor, bunu da aklınızda bulunurarak gitmeniz en ideali.


Sevdiğiniz küçük şeyleri her gün yapmanın günü güzelleştirmenin en güzel şey olduğunu hatırlatmak istiyorum. Mesela muhtemelen pek azınlıktır benim okuyucumda yapmayan ama, gün içinde müzik dinleyin doslar.Her gün açın bi beğendiğiniz parçayı dinleyin ki; kan gelsin can gelsin. Ne biliyim arada canlanmak için değil de, kahvenizi zevk aldığınız için. Nasıl zevk alıyorsanız öyle için hem de.Ooh mis. Yapılan,yapılacak işler 5 dakika daha fazla bekleyedursunlar. Ve siz her türlü o kahveyi içince canlanıcaksınızdır. Bi şeyleri hızlı hızlı yapmanın ruhu beyni kafayı her şeyi gün sonunda durdurduğu gerçeğini de hatırlayarak o küçük şeyleri aceleye getirmeden yapın ki gününüz chillout havasını kaybetmesin.


Eve gidince yapılacak 5 şey:
-"İşten/okuldan çıktım cicim, çıktıysam yemek yerim."Eve gelirken marketten bir şeyler almanın o pozitif duygusunu yaşamalı,en az bir en çok 3 şey alıverilmeli,
-Cardinal Melon eşliğinde melodilerle yaşanmalı,
-Yemek sonrası yarım saat (kim bilir yalan da olabilir) kestiriş sonrası, kahve kitap ve bir adet Jazz for Lovers albümü edinilmeli(albüm tam olarak sizin için, adında),
-Arkadaşı eve çağırmalı, sinemaya gitmeli yahut sinemayı eve getirmeli,enerjik insan evde durmamalı
-Cihangir deyseniz, Emirgan yahut türevlerindeyseniz, denize bakın doslar.


  Bugün albüm var okurum..yukarıda ve resmin üstünde.











Evet.. Öptüm'n


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder