.

pazar köşesinden belleruche ye

Pazar günlerinde okicak bişiyler yazmaya devamm:)


Ben hastayım gibi okurum,bi garip üşütmüşlük hali.Kendimi bu aralar moda ve tasarım bloglarında kaybolurken buluyorum. Uzun zamandır izlediğim şu  blogaysa  bakarak olun derim. Home design kısmında ise  yeni bir pazar köşesi hayali daha ekledim!!





Sonunda ekşi-tatlı soslu tavuğumu yemiş ve topluca hepimizi büyük bir serzeniş kalabalığından kurtarmış bulunuyorum.


Eğer hala Pazar sabahının önemini,güzelliğini ve neşesini tam olarak alamamış olanlardansanız hüzünlenirim. Hala taze sıkılan meyve suyu ve kendi hazırladığınız kahvaltının güzelliğinin farkında olmamak pek bir kötü.


Bugün herşeyleri bırakıp sinemaya gidin derim.O yüzden gönlüm bir film bir dizi önermekten yana değil.Zira hiç dizi önermişliğim olmadığını tahmin ediyorum, bilemedim şimdi.Ben bugün sinemaya gitmeye karar verdim.Soul Kitchen olur Başka Dilde Aşktır, böyle filmler.


 ‘Mixtape yourself' diyerek kaset kapağı  şeklinde kendi t shirt lerini tasarlayıp satan insanlar var okur.Hem de tsubasa ymış çekmeli bırakmalı arabalarmış böyle temalı t shirtler!  www.kasette.com t shirtlerden bazıları:









Pazar gününüzü neşelendiricek güzel ses, güzel grup Belleruche!Turntable Soul Music albümü şu sıralar favori albümlerinden biri haline geldi.





 Ve sevdiğim şarkılarından birisi;





İyi pazarlar!


Öptüm'n

3 yorum:

zillosh dedi ki...

nefis geLdi bu yazı pazarıma =) o köşeyi de o ışığı veren güneşi de istiyorum ayrıca!

Tayfun dedi ki...

designyoutrust.com

moda ve tasarım deyince aklıma burası geldi, muhtemelen biliyorsunuzdur ancak bilmiyor isen keyifle okuyabileceğin bir site olacaktır...

special n dedi ki...

@ziLLosh köşe hayatın bi döneminde mutlaka edinilmeli!

@Tayfun siteyi bilmiyodum ama bundan sonra ona da bakarak oluyorum:)

Yorum Gönder