.

öldüğü gün varolan kadın

Hayatın ne getireceği belli olmuyor okur.YGA yı ezberlediniz ya, hani ben mülakata çağırılmamıştım, üzülmemiştimdi size anlık gerilimlerdi falan.Aslında ona çağırılmışım ben. Sorun üniversitemin İnönü Üniversitesi olarak geçmesinden kaynaklanırmış. Mülakatın Adana ayağına gelip gelemiceğimi sordular.Ben de tüm bunların hepsi ne demek oluyor diye konuşmaya başladığımda, noolduysa Cumartesi telefonla mülakat yapmak üzere anlaşıp kapatıverdik!!Telefonla mülakatı kabul edebilecek kadar tasasızım gerçi..


Öldüğü gün keşfettiğim kadın; Lhasa..Dinlediğiniz anda benim kadar etkileneceğinizi düşünüyorum.D&R a kitap almaya gittiğimde, ruhumu özellikle bir şarkısına teslim edip çıkmıştım.Adam Lhasa öldüğü için O'nun anısına çalıyoruz dediğinde bir an durakladım, kötü oldum hafif.Öldüğü gün benim için varolan kadın enteresan oldu.





Bugünkü keşfim bununla sınırlı değil.Adı komik, türk kahvesi sıra dışı güzel, ekstra güzel, başka yerlerde içirtmicek kadar güzel olan yer."Manda Batmaz".Adı; yapılan  kahvenin köpük yoğunluğundan manda dahi batmaz gibi bi geyiğe dayanırmış.Mutlaka gitmelisiniz.Mutlaka o kahveden içmelisiniz.Barcelona Cafe nin hemen arasında, sol tarafta.Taburelerde oturup kahvenin tadını çıkarın!




Günün şarkısı bahsettiğim üzere Lhasa dan;



öptüm'n

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder