.

serotonin getirili oyun!




Herkese merhaba! Son postumda bu yana biraz zaman geçti farkındayım, hangimizin blogu aksamıyor ki?



Ortaya  Ankara –İstanbul karışık günler geliyordu ya hayallerde,akıllarda, o hiç öyle olmadı.Ben bi kaç gün süren baş dönmeleri geçirdim.İstanbul da Diren boyunca hastaydım.İyileştiğim tek ve geçirebileceğimiz son günse İstanbul un beyazı gelmişti.Karşıya geçme fikri pek de akıllıca gelmiyordu.


Yarı iyileşmiş zamanlarımın Diren modunda yaptığımız tek, birlikte gittiğimiz ilk, ve gidilecek en güzel oyuna gittik. ‘’Testosteron’’. 2 perdenin neredeyse tamamında mutluluk hormonu salgıladığınızı farkedebiliyorsunuz.Testosteronun serotonin getirisi!! Ve bazen gereken tek şey biraz eğlenmekmiş diyorum.Hepimizin hunharca gülmeye ihtiyacı var.Ocak ayının biletleri tükenmiş ama  100'ün üzerindeki sahnelenmeler için Şubat ta da 'Oyun Atolyesi' ndeymiş.Mutlaka bileti edinmeli ve oyunun keyfini çıkarmalısınız.Oyunun detayları için






Tiyatrodan haz almıyorsanız eğer biraz Jude Law, biraz ekşın herkesin hakkı diyorum  ve Sharlock Holmes u şiddetle tavsiye ediyorum.Bugün bu filme gitmek yapacağınız en güzel şeylerden biri olabilir bence.Gidin ve güzel vakit geçirmenin film heyecanını yaşayın!





Filmlere ve oyunlara rağmen 3-5-7 haftadır cumartesi günleri dışarı çıkmıyorum.Birileri oralardan haber versin.


İkizime kavuşmaya 2 kala günleri yaşıyorum.


Bir Pazar köşesi olacaksa o da kesinlikle budur;






Ortanca cin adalet yolunda ışığa biraz daha yaklaşmak adına kanunlar arası yolculuklar yapıyor.Ben Mersin den bildirirken kendine iyi bakman için bu paragrafı sana ayırıyorum.


Bir bakın bakalım wave inize bişeyler olmuş mu?


Bir güneylinin kar sevdası, özlemi ve de beyaz aşkının  doyasıya karşılandığı şu sıralar,haftanın bir kısmında da yatmış olmamın verdiği enerjiyle evde durmuyorum ve kendimi dışarılara atıyorum diye düşünürken, o güneyli olarak üşümekten hareket bile edemediğimden, evde chillout modumu yakaladım ve devam ediyorum!!


Pazar şarkısı yakınlarda konseri olan Emilliana Torrini den;







İyi pazarlar


öptüm'n

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder