.

1. akşam

Öncelikle bir diğer stajı bulmadan, şimdiki stajımı bırakmicağımı söyleyerek yakın çevrem açısından olaya açıklık getirmek isterim.Yarın bırakmıyorum, panik yok..


Yurt dışı planlarımızı bir süreliğine Direnk yeni yeni evine taşındığı için, ve ben kendimi ona kitaplık aramayla görevlendirdiğimden askıya aldık.Sürekli yeni bişeler buluyoruz.Dil okullarından sosyal sorumluluk projelerine kadar her şekilde yurt dışına gitmenin bi yolunu bulduk, bize sadece gitmek kaldı, bakalım..


Dün akşamki parti eğlenceliydi, topuklu ayakkabılarla ayakta durma rekorumun yanına bir de saatlerce hiç durmadan deli gibi dansetmemi ekledim. Bir oturup soluklanmak hiç aklıma gelmedi!!Sandığımdan daha kalabalıktı da hayatımda içki alternatifi bu kadar kıt bi mekan daha görmedim. Siz siz olun normal zamanlarda Quba ya gitmeyin, zira normal zamanlarda pek de gidilicek bi yer değil, biz bigün yanlışlıkla gitmiştik ordan biliyorum.Partiden kareler:))












Cumartesi günü Insomnia Becks şeysi var The Hall da. O gün akşam bişe yapmicak olursanız kim bilir oraya gitmek isteyebilirsiniz.Ama tabiki istemezsiniz, neden? çünkü doğum günümü kutliciim, o sıralarda benimle olursunuz:) Davetiyem vardı benim yine, ama gitmicem malesef ki.


Günün şarkısı Schiller dan





öptüm'n

1 yorum:

Direnk dedi ki...

yeni evde internet bağlantısına kavuşur kavuşmaz kendimi bu sayfada buldum akabinde de kendimi okudum. güzel bişey ama haber içeriği olarak içimiz kan ağlamıyor değil. telafili bir şekilde acısını çıkarıcaz canım bunların. sen sadece bana final zamanlarını söyle!! yoksa??!!''^^++%%&&//(())==??__

Yorum Gönder