.

sönük yazı

Selamlar!! "Hepimizin google wave i var da kaçımız google wave kullanıyoruz?" sorusunu daha fazla içimde tutamayacağımdan seninle paylaşmak istedim okurum.Bunu arada siz de kendinize soruyosunuz biliyorum..





Ay ben Yga da ufak bi tıkanma yaşadım mülakata çağırılmamak gibi, kader kısmet bu işler, onun yerine piyano kursuna gidiyim o zaman ben di mi? Üzülürüz birlikte falan demiştim ya, aslında hiç üzülmezmişiz, size orda anlık gerilim yaratmışım ben.Keşke yaratmasaymışım ama yaratmışım, napiyim o zamanlar üzülürüm gibime gelmişti.Hepimizin düşünceleri duyguları değişebiliyor.


Yemek yapma konusunda taktik geliştirmemin yanı sıra, bir el çabukluğu, bir el becerisi gelişimi de söz konusu bende. Kahvaltı konusunda uzmanlaşmayı düşündüğümden henüz üzerine pek düşmediğim bu konu beni ruhen ve bedenen yukarılara taşicak gibime geliyo. Yemek yemeye bayıldığım kadar dışardan paket paket gelen yemeklere de bayılıyorum. Kargolar beni nasıl sevindiriyosa, gelen bi paket yemek de o ölçüde sevindiriyor!!!


Ben diyorumki bence Akbank Sanat Cafeyi deneyin.Uzuunca zamandır gitmeye niyetlenip gitmediğim yerlerden bi tanesi orası. 








Ve doslar tango yapmayı öğrendiğimde sokaklarda libertango çalacak.


öpüyorum..


Ha bi de günün şarkısı;




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder