.

2. ve 3. akşam

Chillout modundaki olaylardan bahsetmediğimin farkındayım uzun süredir. Birazda bişeylerden uzak kalmışım gibi. Boş geçirdiğim zamanlar başını aldı gidiyor.Kısa zamanda tekrar düzene girmeliyim. Uyku sorunuma biri bi çağre bulsun lütfen, yüzmek istiyorum bi de kış boyunca onu hastalanmadan ve hangi zamanda yapabilirim hiç bilmiyorum.


  2. Akşam; birincisinden kalma hareket edemez incinmiş bir kol, yürüyemeyecek halde bacaklar ve uykusuzluk olduğu  için, dinlenmemin zorunlu olduğuna karar verdim ve ekşından uzak sakin bişeyler yapmaya karar verdim. İtog toplantısından sonra seneryosunu Tuna Kiremitçi nin yazdığı ve aynı zamanda yönettiği  "Adını Sen Koy" diye bi filme gittim. Film bittiğinde evet gerçekten bu işin içinde Tuna Kiremitçi var diyosunuz. Yarım kalmış ya da yaşanamamış aşklar vs vs. Ama ben bunun  film yerine  kitaplarından biri olsaydı, daha keyifli olabileceğini idda ediyorum. Çok da gidilesi bi film değildi açıkçası, şu sıralar hangi filme gidilir ki?







3. akşam erken kutlanan doğum günüyle ekşınlandı. KB ve sonrasında tabii ki Asmalı Mescit:) artık blog yazılarımın bi kısmını önceden yazmak için bi adet defterim var :)Akşamdan kareler:














  Yeni favorim Calvin Klein Euphoria Spring Temptation yeni favorim, aşkım, kokumdur! Kesinlikle edinilmeli, kullanılmalı.. Bi tane edinmeliyim!!


Günün şarkısı Raul Paz 




öptüm'n

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder