.

bazen değişiklik iyidir.

  Şimdi benim değişikliğim, tamamen evde otururken sıkıldım, "e, bare gidiyim saçımı kestiriyim." in bi iki tık yukarısı. Ben zaten mütemadiyen saçımı kestircek olurum, dövme yaptırcak olurum vesairee.. Gittim biraz önce ikizimden aldığım  büyük manevi destekle "Süleyman" dan başka bi kuaföre ilk defa saçımı kestirdim. "Al işte!" denmesin, zira kuaför alışkanlığı önemli bişedir, saç önemli çünkü. Bi de her kadının Muhammed, Süleyman, Halil gibi anadolu isimlerinde, güzel saçlar yapan kuaförleri olur.Onlar Fransa ya gider İtalya ya gider o saç baş günlerine katılır, gelir. En azından Süleyman öyleydi okur, Süleyman a bi bakardın Fransa ya saç-baş gününe gitmiş. ahihiheha. İyi oldu şimdi iyiden babyface oldum sormayın gitsin..Ve hayır Süleyman ı aldattın geyikleri dönmedi.


Bu kız YGA dan, ilk belgesini aldı:) yalnız bi kısmında patlamasam çok iyi olcak. Bahsediyorum falan, şimdi bişiyler olursa blogumu okuyanlardan çekinmem de üzülürüm, üzülürüüüz.







Sizi en çok ilhamlandıran yer neresi dediler "Cihangir" dedim.Annem, "Cihangir diye başını yediğinin farkında mısın?", dedi..


Bu arada bilgisayarın başından artık 24 saat ayrılmiyim diye gezinti, mekan olarak bi blog a imza atmaya karar verdim. Akademik takvime göre 2. dönem beni sevicek bi güzel, ben hala bunu sallamıyorum ve uzun vadeli şeyler yapıyorum.hayırlısı.. Aslında bu blog yaklaşık 3 aydır var ama ben sizden saklıyorum(haha saklamak evet), içinde az biriksin mekanlar o zaman açıcam.. vatana millete hayırlı olsun diye.Tekrarlıyorum bu blog 3 aydır var..


Günün şarkısı Pink Floy dan:



Pink Floyd ~ Wish you were here
Yükleyen thefastlane2hell. - En harika videolar burada


şarkı için teşekkür diren e gidiyor..Öpücükler!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder