.

haftasonunun yorgunluğunu attım şimdi yenilik zamanı!

Dinlenmiş bir şekilde yazamanın sevinçli duygusallığını yaşıyorum. Farkediyorum ki 4 internetsiz ve tempolu, evden uzakta ve müziksiz gün, benim psikolojimde derin yaralar açtı, ve sese aşırı duyarlı olmama neden oldu."Bazı işler ne olursa olsun uzun süreli yapılmamalı, yapanlar takdir edilmeli": yazarın tecrübesidir..


Sık sık organizasyon işlerinde yer alıyorum aslında. Bu seferki bütün haftanın yorgunluğu üzerine gelince ve uyku düzenimin yerle bir olduğu zamanı bulunca baya zor oldu. Uykusuzluktan "sarhoş olma", ya da "kafanın iyi olması" gibi yeni kavramlar oluşturdum ve onları yaşadım.Sabahları bir ilginç uyandım, daha doğrusu uyanamadım ama uyanmış gibi yaptım, konuşulanları anlamadım, kendi dünyamda yaşadım gibi bir dizi sarhoşlukla paralel, bazı şeyler yaşadım. En büyük şahidim evinde beni şaşkınlıkla izleyen fate oldu:)


   Alışveriş merkezlerinde öylece gezinerek vakit geçiren insanları hiç mi hiç anlamıyorum. Alışveriş dışında o kapalı ortamda saatlerce gezip dolanan insanlara gerçekten şaşıyorum. Alışverişin de  kısa olanı makbuldür bana kalırsa. Alacağım şeyler de uzunca bir süredir bin saat düşünüp o mu bu mu şeklinde iki milyon kere giyip çıkardığım şeyler olmadı zaten. Yapılan en uzun süreli şey, bir şey almadan önce ön gezinmeden sonra, annemle gelip teyit ettikten sonra onu alışımız olmuştu. Onun yerine hava nasıl olursa olsun dışarıda olmak ya da o belirli yürüyüşten sonra o derece gürültülü olmayan bi yerde oturup sohpet etmek çok daha mantıklı geliyo bana. Bir zamanlar daha bi gençtik, yapmayın dediğim şunca şeyi  yaptık, ama  geçti.. 


Staj yaptığım yerden ayrılmak istediğime karar verdim galiba..Bunu nasıl yapacağım hakkında bi bilgim yok ama, artık oraya gitmek istemiyorum, onu fark ediyorum. Maliye beni yordu azizim, bir iş bir insana bu kadar uymaz.. Hayata bir maliyeci gözüyle bakamayacağım gibi, maliye de beni bünyesine kabul etmez kaldırmaz, sevmeyiz birbirimizi vs vs..


 Her anlamda yeni, değişik bişeylerin zamanı geldi bence  . Başlangıcı da   saçımı kestirmem oldu zaten.Saçımı yılda bi kere böyle kestirir miyim kestiririm, ama işte yılda bi kere yeniliiiiiikkkk değişikliiiiiiiiiiiiiiiiiik diyerekten kendimi dışarlara atıyorum! Bu arada mis gibi  yorumlar yapıldı saçıma..Henüz alışamadım diye dolanırken birden alışıverdim :) Geri kalan yeni ve değişebilir her şey beni bulmaya başlayabilir.


Yeni modam türk kahvesi içmeden bir gün dahi geçiremez oluşum, bir tiryakiye dönüştüğümü kabullenişim! Ama eşlik edicek biri gerekiyor, tek kahve içmek hiç zevkli diil.





Perşembe kulüp partisi, cuma güzel bir teoman konseri ve cumartesi doğum günümün kutlaması gibi ekşınlı planlarım var:) bi yaş daha büyüyorum ve erken kutlamasını yapıyorum!


Günün şarkısı dün gece den sonra tabiki Bob Marley den :


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder