.

sabah ve ara güler

Bugün alarm kurarak saat 10 da kalkmayı başardım. Erken kalkmanın bu kadar zor olduğunu söyleselerdi inanmazdım.Zaten de kim söylesin.. Şu anki baş ağrıma aldırmıyorum ve her sabah erken kalkmayı alışkanlık haline getirmeye çalışıyorum. Evet 10. Daha o kadar yapabildim, 12 den 1 den iyidir.. Uykusuz uyanmış olsamda "günaydın" denebilecek bi saatte günaydın dedim, gittim kahvaltı için alış veriş yaptım, kitap okudum, tabii ki kahvemi içtim. Bunlar iyi şeyler.

O diil bunların dışında, rem uykuma yakın  bi kısımda çaldı alarm. Ben o sıralarda yine bişeler görüyodum ama. O zaman kimbilir belki de rem.Tam o bitti, birden siyah bi araba belirdi yolda son hız giden. Yere yakın bi kamera açısından onunla birlikte takip ediyodum arabayı ben de. Araba afedersiniz hayvan gibi bi Doche, simsiyah, kaportası, açı dolayısıyla daha  bi uzun duruyo, parlıyo. Çok enteresandı ama sadece o yolda ööylece gidiyo. Bişe olcaktı ama alarm çaldı, niyeyse onu gördüm. Neyse herkes rüyasında bi doche görmüyodur, ben biraz değişiğim zati.

Okuduğum kitabı bıraktıracak caydırıcılıkta bi kitap çıktı benim için. "Foto Muhabiri Ara Güler". Deli gibi onu okuyorum şimdilerde. Okudukça daha büyük olma hevesim arttıkça artıyor. Ama benimkisi büyük olsaydım şunu yapardım tripleri değil. Ben yirmi  yıl önce bu yaşlarımda olmak istiyorum, geçmişte yaşanmış olan şeylere yetişebilmek adına. Çünkü en çok sevdiğm sanatçılar yaşlı mı yaşlı, verebileceklerini yıllar önce vermişler, ve hatta ölmüşler.Onların bıraktıklarına değil de, yaptıkları zamana gitmek istedim, çok daha heyecan verici.. Ve hayatımda ilk defa bir biyografiyi inanılmaz bi zevkle okuyorum. Daha önce Freud un da hayatını okumuştum ama bu kadar zevk vermemişti. Yapılan, yaşanan şeyler ve nerede olduğundan da olabilir belki. Bu kitapta eski İstanbul da anlatılıyo.Bana bayaa iyi, şimdiki Nişantaşına giderken Elmadağ dan yukarı çıkarkenki yerlerde Ermeni Mezarlığı varmış mesela..Herkesten bahsediyo Orhan Kemal den, Sebahattin Eyüboğlu ndan, Orhan Veli den vesairesinden.. Ara Güler i hakkında bi kaç şey için şurayaa ve bi kaç fotoğrafı:






Bugün KK partisi var, üç günlük akşamlar ekşını başlıyo:)

Günün şarkısı chris isaak tan;



öptüm'n

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder