.

geçici köşemden sesleniyorum

Merhaba okuyucu!!neler neler yaptın? bu blog yazıları neden aksıyor sorusunun cevabı bende de yok. Yazamayıverdim ciddi anlamda, hayatımdaki ekşın birden bire söndü. Anlık sevinç kaybına uğramış olabilirim. Bir iki doz ekşın beni yerime getirebilir diye düşünüyorum. Ekşının ne olduğundan kimsenin haberi yok..Bütün bu yazabilitemin kaybolduğu sırada geçici köşe edindim kendime odanın bi köşesinde. Odayı aşağıdan komple görüyo. İdeal erkek prototip inden saate, kütüphaneye.. Ama sayılmaz hala o köşeyi barındıran evi istiyorum..


Bu süre zarfında yine gezdim, yine okuluma gittim, stajımı bırakmadım, lokasyon açısından küçük bi değişiklik söz konusu sadece. Değişik değişik gidip geliyorum.Bunun dışında tiyatrodaki oyun belli oldu. Şimdi ismini söylemeli miyim söylememeli miyim bilemediğimden yazmiyim adını.Haklarını saklı tutuyodur falan..


İnsanların ruh sağlıklarını korumaları, rahatlamaları, sakinlemeleri, mutlu olmaları için ufak  vapur seyehatleri yapmaları gerektiğine karar verdim. Herkes zaman zaman binmeli vapura.Karşıya nadir geçen insanlardan biri olarak zaman sorunu olmasa o nadide anları vapurla,motorla değerlendiricem ama..Yine de metrobüsün iyiden iyiye kalabalığa, karmaşaya ittiği şu zamanlarda değişikliğin en güzeli vapur seyehati doslar. Kalkın bir vapura binin, Üsküdar a geçin Kadıköy e gidin..


Fizy betadan sizi haberdar etmek isterim. Şimdilik gelişme aşamasına devam eden fizy beta da modunuzu seçtikten sonra,siz ne yapıyorsanız yapıyosunuz o kendi kendine çalmaya başlıyor. Güzel güzel şarkılar dinledim dün akşam.Deneyin dinlenin, neşelenin hüzünlenin yahut nostaljilenin..Hepsini yapabilmek adına resme bir tık



Okan'ın dediği gibi hayatın sokaklarda olduğunu hatırlatıyorum, gezmekten kendinizi alıkoymayın televizyonda bişi yok diyorum.


Günün şarkısını Santigold dan



öptüm'n

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

gelen giden olur