.

internetten alışveriş yapma çılgınlığı

İnternetten alışveriş yapmanın hali hazırda güvensiz bir yol olduğunu düşünen insanların hiç de az olmadığı şu sıralarda, yine çokca insanın bu olayın çılgını olduğunu görüyorum. Alışveriş, tüketim açlığını oturduğu yerden gideren insanlar hiç de az değiller. Bir zamandan sonra "bu ne işe yarar ki?" sorusunu herhangi bi şey için kullanamazsınız çünkü, alışveriş çılgını insanlar bu anlamsız bulduğunuz onca şey satın alıyor doslar!!elektrik düğmeleri sticker ları gibi abidik gubidik şeyleri sırf birşeyler almak için alacak duruma geldikleri zaman aslında hüzünlenmeleri gereken zaman, ama hüzünlenmeyi bir yana bırakın, "aaa-a bu nee bunu da sepete ekliyeyim!!" diyip öteki sayfaya bile geçmiş oluyo tüketici.. ah o tüketici







Benim için internetten alışveriş yapmanın en güzel yanı kargonun gelmesi. Evet kargolarla gelen mutluluğumu önceki postlarımda da dile getirmiştim. Kargoyla bana gelen şeylere bayılıyorum!!Bunun dışında gerçekten aramaya üşendiğiniz onca şeyin her türlü fiyatlısını internette bulmanın lüksü tartışılamaz. Şimdiye kadar, gittigidiyor, buldumbuldum,  hepsiburada dan alışverişler yaptım.Gayet de neşeli, bakılası, alınası kullanılası..


Size J'adore dan bahsetmek isterim. Minnacık, kışları çikolata kokan, eski fransız  müziklerinin çalındığı, plaklı  plakçalarlı, fransız stili kesilmiş sakallı garsonu olan, süpersonik sıcak çikolataları mevcut bi yer orası. Her şey çikolatayla ilgili. Çikolatalı tost, çikolatalı pastalar, fondü, bitter çikolatalı türevler vs vs..





 Taksimde İstiklal üzerinde House Cafe nin tam karşısındaki aradan girdiğinizde en sondaki cafe. Gidin ve sıcak çikolatasını deneyin. Yanında ikram ettikleri çikolata kaşığı ve küçük kahve çekirdekli çikolataları da cabası!Getirdikleri suyun içine limon ve nane koymalarına rağmen o soft ferahlık da değişik bişi.





Günün şarkısı James Brown vee tabiki;




öptüm'n

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder