.

Aktivite #2 Kendimle uzlaşmak

Genelde Allahtan rahat yaratılışlı biri olduğum için her şeyi boşverip bi şekilde "zamanı gelir" herelde diyerek, kaçmaktan ziyade tam anlamıyla boşvermek gibi bi huyum var. Aynı zamanda sabırsız, heyecanlı ve neşeli oluşumu kimileri burçlara bağlıyor..


Bugün acaba boşverdiklerim şeyler neler diye düşündüm, boşvermeye yakın olduklarıma baktım..Kimi zaman olayı fazla abarttığımı farkettİm. Çünkü eldeki tek bir şansı kullanamicak duruma kadar boşverip şansımı kaybedince de boşvermişlik abidesine dönüşebileceğimi hissettim..işin iyi tarafıysa ikame aktivitelerim bunlarla yarışamaz nitelikte değiller..


Sevmemeye karar verdim bi de bugün.. Sınırsız sevgimin sınırlı olması gerektiğine de kanaat getirdim..Aslında arkadaşım dediğim insanlarla ileride bişeler düşünüyosan "sorgula" dedim..ve br kere daha anladım ki eski arkadaşlar bu yüzde varlar.Yenileri bile paylaşıp eskilerden gelen empatiyi kurabilmek için.. Çünkü asıl derdini anlatamayıp eksiliyor olmak çok farklı bişey..bütün bunların altına sözu geçen eskilerimin en başına "kadıköy şube"mi eklemek isterim:)


Aşık olmanın kalp ağrısı olduğu kanısına vardım iyiden iyiye.. İlişki sürdüremeyen yapımın, aşırı sevgi beslemesinden kötü etkleneceğini kendime tekrar ettim.. Aşık olunacak adam hazırmış gibi konuşsam da gelecekteki olası durum güncellemelerime yazıyorum aslında, kendime hatırlatıyorum.. Çünkü her ne kadar yeni yeni, karşı cıkmayı başarabiliyor olsam da hüzünlerimi içimde saklı tutuyorum, çok da güzel boşveriyor olabilirim şu an..

Bi de bu kadar çok yanmiyim bi daha dedim,kendimle güzel güzel konuştum ve birazcık uzlaştım.. Uzlaşamadığım konular hakkında yorum yapamıyorum, uzlaşmış gibi göründüklerimi burda yazmayı uygun gördüm..

Uzlaşırken dinlenebilecek şarkılar;

http://neslea.fizy.com/p/uzlaşma

öptüm'n

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder