.

istanbul caz ve toprak kokuyor




Yağmuru bu kadar büyütmemeliydik okurum.Çünkü zaman zaman olanca gücüyle birden başlayan yağmura şöyle bi bakmak için odamın penceresine yaklaşınca olağanüstü bi toprak kokusuyla karşılaşmıştım. Özlemişim gerçekten, şu bahar yağmurunun o kadar garip bi tarafı yoktu aslında.Sıcak her zaman geliyor.Hala balkon keyfi yapmalık hala kitap-kahve ikilisini sonsuz zevkle yapmalık anlardayız. 


Jazz festivalleri bugünden itibaren her sokaktan çıkmaya hazırlanıyor. Festival içinde festival sloganıyla yapılan küçük festivaller, sokak konserleri, tarihi yerlerdeki konserler, boğaz konserleri ve mükemmel isimler kendini İstanbul'a bırakıyor. Ben de şehrin biraz daha n' haline geliyor olmasından dolayı sevinçliyim. Demiştim ki; "şehir benim düşündüğüm gibi bir yer olsaydı nereden geldiğini bilmediğimiz müzik sesleri her yerde olurdu." ve bu oluyor, şehir nerden geldiğini bilmediğimiz müziklerle dolup taşıyor:)


η seal: Gelicek olmasına şaşırıyordum aslında, gerçekten geliyor. Love's divine ı man's world ü canlı canlı dinleyip o soft sesin zevkine varıcak olabiliriz. Aşk şarkılarını şuncacık yakın duymaya hazır olunuz.


η tünel şenliği: cumartesi akşamımız bu sefer gerçekten cazla doluyor.Tünelde bir sahne kuruluyormuş.Biz de o sahnenin önünde yerimizi alıyoruz tabi.




η european jazz club:Yine iksv festivali içinde iksv salonlarında gerçekleşiyor olan festivalin bi bölümü. Öndeer focan ı dinleyebiliceğimiz ideal zamanlardan bi tanesi de bu olabilir.


iksv festivali için buraya ve tünel festivali haritası için de buraya tık tık. Şarkımız seal dan gelsin o zaman



öptüm'n

1 yorum:

Eren Doğan dedi ki...

müziğin ozon kokusuyla(yağmur yağdıktan sonraki toprak kokusu diye adlandırdığımız koku) valsi gibi olacak bu festivaaal ;)

Yorum Gönder