.

taşındık!

Arada yazılarımın içinde geçer "Kadıköy Şubem" diye. Kesinlikle terapi yerimdir benim, rahatlama, sadece sohpet muhabbetle eğlenme, yemekler yapma yerimdir. Kadıköy şubem diyorum çünkü ilk okuldan beri arkadaş olduğumuz için kendisiyle, iki ayrı şube kıvamında olabiliriz.Bulunduğumuz yer ayrı olabilir, farklı kişiler olabilir, ama içerik aynıdır, felsefe o, bu.. :)

 Şimdi arkadaşım olayını büyütmeye karar verdi ve bu yüzden başlığım "taşındık". Evin yerleştirilmesine ufak dokunuşlarda bulunduktan sonra, daha tam yerleştirmeden dekoratif şeyler düşünüp ne alsak diye sormaya başladık birbirimize. Ben de o nedenle internette gezip dolaşıp O'nun için bi kaç şey bakınıyordum ve wall stickerları gördüm. Daha önce wall stickerlar ilk çıktığında şöyle bi bakmış ve bayılmıştım. Şimdikilerse çok çok daha güzeller!!



Bu wall stickerlardan bence her birimiz birer ikişer edinmeliyiz!Ve tabiki dekorasyon deyince es geçemeyeceğimiz yegan yer IKEA. Ve ikea nın hesaplı ucuz dekoratif aynaları,abajurları ve niceleri!


p.s Geçen postlarımdan birinde bahsettiğim bir mekan vardı "Hardal". Tabiki hala gidip terasında vakit geçirmeniz taraftarıyım ama mojitolarından içmeden..Bize mi denk geldi hep mi öyle bilmiyorum ama bir masadaki bütün mojitolar içilemeyip gönderiliyorsa gerçekten yapılması gereken bişeler var gibime gelmişti benim.Zira sonrasında gelip sizin için mojitomuzu nasıl daha iyi yapabiliriz diye sordular. Biz de neleri eksik bulduğumuzu söyledik. Yine de kop kop müzikleri enstrümantel şekilde çalan dj ve dolanarak şarkıları söyleyen kadın olayı güzel kılıyordu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder