.

Aktivite #3 yozlaşmak- es geçiniz!!

Aktivite üçe ne yazacağımı hiç bilemedim. Bir yozlaşmayla ne kadar ne derece alakam var hiç bilmiyorum. Zaten boşverin ben  her zamanki gibi gelmek istemeyip sonradan burdan dönmek istemiyorum. Bu yüzden iki seçeneğimi kendi içimde saklı tutuyorum.Bi tanesi Cranberries  konserini şu blog sahibiyle gitmek bir diğeri buradaki tatilimi üç beş gün daha uzatıp güneş deniz havuz olaylarının biraz daha içine girmek..İkisi de şahane iki fikir ve ben seçimimi yapamıyorum:))

Bu arada dinlicek parçaların gittikçe bittiği izlenimine kapılıyorum.Bütün gün yapılan üç beş aktiviteden bi tanesi de müzik dinlemek olduğu için bitiverdiler sanki.

Ben aşağılarda çimlerin üzerinde bir turuncu havlumla kitabım ve i podumla rutinime dönüyorum. O sırada bi kaç güzel yere bakalım;


günün şarkısı



öptüm'n

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder