.

Durum güncellemesi bilmem kaç

Okurum bazı zamanlar hafta sonunu bekleyemiyorsan, zamanın nedensizce ağır geçtiğini düşünüyor ama bütün saatler günler yine nedensizce seni bırakıp devam ediyorsa, senin bişeyin var haberin olsun.hadi bahsedin bana..

Son derece aile saadetimin son derece kısa kopp koop gecelerinden birini yaşamış bulunduk az önce, yine de ailemle olan hiç birşeyimi geri sıralara atamam. Hiç bir sohpet bu kadar sarmıyor azizim, hiç bir dedikodu bu derece masum değil..

Bu hafta sonu oturangobekle ajda pekkan konserine gitmeye karar verdik.. Gidemeyisimizle birlikte lanetimi kendi kendime pekistirmiş oldum. Ben konsere gidemiyorum, sürekli bir engel beni konserlerden alıkoyuyor.. Ailemin yoğun baskısı sonucu da yüzde 99 faithless konserinide kaçırıyorum..yineliyorum güneyin memleket hali beni bu sene hiç ama hiç çekmiyor, o kadar uzağım ki kimsenin haberi yok..uzağım ama hiç yadırgamam hemen yazlık moduna giriveririm, öyle de tezat olabilirim evet.

Bu arada benim yerime birileri konsere gitsin gelsin, ben de mucize olur geri
dönüveririm belki.istanbul la, marmaris le, bodrum la kalın eğlenin coşun..

Öptüm'n

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder