.

babies!

Herkese merhaba! Yazın İstanbul'da yapılabilecek ve maddi yönden göçertmicekler listesi yapmaya meyilliyim, yaptığım anda bu liste sizindir de bekleyiniz.. Ama o zamana kadar izlediklerime ve gittiklerime, okuduklarıma göz atalım;


η Bi kaç gün önce keşfettiğim, çok eğlenceli bol gülmeceli, kısa sürecek ve büyük bi ihtimalle neden bitti diye üzecek bir dizi; Samantha Who? Sadece ve sadece iki sezon sürmüş ve ardından yayından kaldırılmış. Sonu gelmeyen bi eğlence gibi dursa da ne kadar sıkıldığınıza bağlı, ve yinede eğlence beklentinizi çokça karşılicaktır eminim.





η Bazen ihtiyacınız olan ev dışında farklı bi mekan olup, yine de kendi kendinize kalmak istiyor olabilirsiniz, ya da tamamen sessizliği tercih etmek isteyebilirsiniz.Zira ben bazı zamanlar sadece -kendim- olarak kitap okumak ya da dergi karıştırmak istiyorum. Genelde sessiz sakin takılabileceğiniz bi kaç mekan sayabilirim ama bi zamandan sonra etrafınızdaki insanlara bakarken konsantrasyonunuz bozuluyor.Eğer odak noktası kitapsa ya da yapmanız gereken bi iş varsa, yan masaya gözünüz kayarken o aklınızdan uçup gidiveriyor!Bu yüzden kalabalık içinde sonsuz sessizlik edinebileceğiniz, sıkıldığınızda tekrar kalabalığa karışabileceğiniz bi kaç yer var.Bence  bunun için Akbank Sanat' ın müzik dinleme odası ve kütüphanesini tercih edebilirsiniz. Zaten gittiğinizde maksimum 4 kişi oluyor ve kesinlikle sessiz, çok sessiz..




η Ve şimdi azıcık para harcama zamanı.Güneşin hafiften etkisini kaybettiği zamanlarda merak ettiğiniz bi yeri, hedef belirlemeksizin karış karış gezebilirsiniz. Örneğin bugün bi arkadaşımın bu işi Cihangir de yaptığı gibi.. Her yer Cihangir gibimidir bilinmez ama orada dik yokuşları çıkarak gezmeye gücünüz varsa, aralarda derelerde çok şirin ve güzel cafelere raslayabilirsiniz. Beğendiğiniz kafelerden bi tanesine oturup akşam üzeri kahvesinin tadını çıkarabilirsiniz.Ve şanslıysanız üç beş sokakta bir manzaraya denk gelir ve özellikle cihangir camii nin bahçesinde muazzam manzarayla birlikte soluklanırsınız..

η Şu sıralar kitap okumak yerine Newsweek, K gibi dergileri hatmediyor olsam da temelde bi kitap okuyorum aslında; "Yalancının Pokeri".  Wall Street li , Solomon Brothers lı, bol paralı, trader lı ve adı üstünde biraz da kumarlı bir kitap.Aslında okunası, ama ben okumuyorum..







η -Şimdilik-  Son olarak bu aralar izleyip izleyip güldüğüm bi  fragman var. Burada vizyona girmemiş olan bir filmin fragmanı "Babies".  4 farklı ülkeden 4 farklı bebeğin bir yıl boyunca neler yapıp ettiğini anlatıyor.Bebekler çok ama çok tatlılar:)Ben de fragmanla sınırlı kalmayıp en kısa zamanda filmin kendisini izlemiş olmayı planlıyorum.














Bu arada benim aslında yapacaklarıma dahil kocamann bi listem var, ama birlikte yapacağımla bu listeyi bi kağıda dökmemiz gerek önce:)


biraz kötü bi link ama;
Duffy- No smoke without fire


öptüm'n 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder