.

Aktivite#1 Bronzlaşmak..

http://fizy.com/#s/1i5io6  şarkısı iyi gelir..


η Mersine e gelişimi bir anda aşırı şekilde kabullenip facebook iletime; "bunun biraz bronzlaşmak, kendimle uzlaşmak, yozlaşmak ve uzaklaşmak tarzı aktivitelerle alakası var." diye yazdım.Hemen de alıntımı yaptım ve aktivitelerime sitenin içine girdiğim an başladım..

 η Boşluğun farklı versiyonları var bence. Mesela boş zamanınız olup üstüne hiiiççç ama hiiiiiç bişe yapmamadığınız zamanlar var. İşte ben şu an onu yaşıyorum okurum. Çimlerin üzerine saat 12 sularında uzanıp akşam çıkıp, tekrar kendimi dışarı atıp,şu zaman eve gelmekle birlikte sohpet muhabbetten başka hiçç bir şey yapmamış bir n' le karşı karşıyasınız. 


   Güneşlenirken; maroon 5 dinlemek size iyi gelir..


η Başlarda gelmemek için onca dirensem de içlerde bi yerlerde gitmek istiyormuşum ki tam da karşı çıkamadım.O çimlerin üzerinde arkadaşlık var sevgili var dedikodu var sıkıntı var, yılların olayı var. Öyle hemen de bırakılmıyomuş bu tür yaşanmışlık mekanları..Özellikle de 4 kardeşin birlikte tatil fırsatı bu zamanlarsa vazgeçmek için hiç bir neden yok!

η Bronzlaşma aktivitemiz kendini kızarma yanma ve dahi pişme olarak değiştirmiş olabilir.Farkına varmadan mis gibi bronzluk hayal ederken, farklı zorluklarla karşılaşıcak olunabilir..Esmerlerin kızarmicağı kanısına bir darbe güneyin bu kısmından gelsin..

  Güneşlenirken; soğuk içeceklerle serinledim zannedip güneşle daha çok haşır neşir olmak size bir şey kazandırmayabilir..

η Bu kısım, günler boyunca aralıklarla devam ediyor olacağından, yarın kendimle uzlaşmak kısmı üzerine yazıyor olucam, belki de öbür gün yazarım gerçi.Tantuni falan yemem gerekebilir çünkü, ya da kebap yemeye gitmişimdir bilgisayar başına geçicek zamanım yoktur..Special K' mda köşede bekleyedursun..

Bu aralar İstanbul dan farklı heyecanlar yaşıyorum aslında ama çaktırasım yok..Bana oralardan haberler verin,

öptüm'n

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

gelen giden olur