.

aktivite #4 Uzaklaşmak(!)

Herkese merhaba! Benim uzaklaşışım, hatta bana kalırsa her uzaklaşışım İstanbul'a biraz daha yakınlaşışıma denk geliyor aslında. Bu postum bi önceki cümleden başlayarak, ilk önce garip bi melankoli, garip bi duygu seli yaşıyordu. Ben depostun o haliyle, tatilin son kısmında olmicak bi aktivite yazısı olacağına karar verip yazmadım. Ama benim huzurum İstanbul'daymış, ruh hali düzenim, duygu düzenim her şeyim burda dengedeymiş. Ben Mersin'e gidince farklı bir huzur dolmakla birlikte dengemi sağlayamıyorum, kendimi tutamıyorum..

Tatilimi bir hafta uzatacağımı zannederken birden bire babamın gelmesiyle "hadi mi hadi" yle yola çıkmaya karar verdik! Bir de yolda Ankara ya uğrama planımız vardı ki, en çok Direncanımı görememek beni üzdü oralarda. Yine de aile saadeti adına bir gecemizi orda geçirmeye karar verdik.Ve sonuç olarak kendimi birden Tunalı da buldum, birden Denizcanımı aradım, birden bire sohpet ediyor ve gülüşüyorduk bile!Böyle ce Ankara benim için ODTU dışına çıkmış oldu.

Mersin in bir kısım tadı damağımda kalmış olsa da geldiğim gün, beni bir Cranberries konseri güzel bir Taksim öğleden sonrası, hoş sohpet muhabbetler ve konser alanında şahaser imkanlı arkadaşlar bekliyordu!! Ve bilet için ERN e  çok teşekkür etmem gerekir.Kendisi konser lanetimi aştığımı hissettirdi:) Konserde bildiğimiz bütün Cranberries şarkılarını sesim çıkmaya çıkmaya ama bağıra çağıra söyledik. Benim için gittiğim en güzel konser değildi ama kesinlikle görülmeye değerdi.Grubun dağılıyor olmasını göze alırsak iyi bişey yaptık bence.




  Konserden önce ilk olarak Parantez e gidip sonrasında ne zaman gitsek terasını açık yakalayamadığımız Hardal' a gittik. Hardal ın terası mutlaka görülmeli. Manzara o kadar güzel ki, sohpet kimi zaman manzaraya karşı oturan açısından kitlenebilir diye düşünüyorum. Fiyatları manzarayla doğru orantılı biraz yüksek. Biz yemek yiyip gittiğimiz için çok bahsedilen hardallarının ve hamburgerlerinin tadına bakamadık.Sunumları ve masaya buzlar içerisinde gelen meyve ikramları da gayet hoştu.Bu arada dip not; hafta sonları ve cuma günleri giyim kuşam şartı var.Gidilesi görülesi denenesi..




Bugün de konser günüdür belki kim bilebilir:) The Last Airbender bugün itibariyle gelmiş ve heyecanımı üçe beşe katlamış durumda. Her ne kadar imdb puan bazında kendisini yerden yere vursa da merakım daha çok arttı ve katlandı.




Kendinize dikkat edin,





öptüm'n

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder