.

bi iki cümle


Yehuuuu 100. post!!!!  75 ti 80 di derken 100 oldu.Seviniyorum böyle şeyler olunca, içim kıpır kıpır oluyo.Sadece benim, şuncacık blogda artık dolusuyla boşuyla 100 post var!Ama sanmayınki 100. posta özel bişe var, valla o 1. yılını doldurduğunda olur diye düşünüyorum.Böyle ekstrem bir yazı, uzun zamandır beklenen,kim bilirr?  Bir iki güzel şey bulursunuz yine de bu postta da kimse bilemez onu..







Size biraz "r" adlı kitaptan bahsetmek istiyorum.Cem Akaş adlı yazarın biraz da garip bulduğum kitabı. Daha önce farklı bi kitabını okumadım ama garip sayılabilecek, benzetmelerle dolu uzun mu uzun cümleleri var.Daha yarısına kadar geldim, ne olur ne biter bilemiyorum ama garip yani..Ondan bi iki cümle yazmak istedim ama bence ben yazmiyim siz "edinip" okuyun, belki de okumazsınız o da olabilir..Ama işte yazar işte kitap:







Havaların insanları iyileştirmek için ısındığını düşünüyorum.Yoksa bu kadar güzel hava, kar soğuğu var derken, bereler atkılar çıkmışken öylesine göstermezdi kendini. Bişey var bu işin içinde, deprem sıcaa, yağmur sıcaaa, pastırma sıcaa, küresel ısınma demeyin, ilgisi yok. Hastalara motivasyon sıcağı bu.İnsanlar dışarı çıksın içleri bi güzel olsun diye havalar sıcaktı.Ve evet ben de iyileştim ve kendimi sokaklara attım.Tünelmiş Cihangir miş buralarda dolandım. Cihangir e bi süredir gitmiyodum, özlemişim, yine orda oturma isteği kabardı içimde yine engel olamadım..Ne gibi bir taktik bizi oraya taşır düşündüm.Taşınmicaz kesin ama.."fakirin umudu" demişler dememişler miydi? fakir mi ne fakiri:d Neyse Cihangir e gittim ve her ortamda mutlak suretle belirli bir oranda alınması gerektiğini düşündüğüm şeyi içtim. Cardinal Melon. Daha önceden içtiklerim hiç bu kadar güzel olamamışlardı. Ve melon biterken buluşmanın şerefesii:)







Takip eden okuyucu bilir. Artık tiyatrodayım, bi takım oyunlar roller falan bu çeşit işlerin peşine düştüm.Geçen hafta atölye çalışmasında kendi oyunumuzu yazıp oynadık.Onu paylaşiyim istiyorum sizinle.Oyun oynarken malesefki makinenin gazabına uğrayıp fotoğraf çekilemedik ama zevkliydi, bi dahakine sözüm olsun.



                








Hadi bakalım, mis gibi bi pazardı,hava güzeldi şarkısı da Diana Krall dan why should i care olsun ozaman


Öptüm'n

1 yorum:

T. dedi ki...

Oyun planina bak! :D

Yorum Gönder