.

hı hı çabuk değişiyorum

Ben şuan kopuyorum doslar..Azıcık hüzünlü bi zamanımdı-zaten azıcık sürer öyle zamanlarım- ama bütün bu duygular bir saniyede kayboluverdi! kulaklığımın gizli kalitesinin zevkini yaşıyorum şu anda..Soft şarkıların oluşturduğu bi playlisti dinlemek üzere, küçük cinin konsantresinin bozulmaması adına kulaklığımı taktım bilgisayarıma ve "dıbırıbı tısss" !! Kulaklık acayip bi şekilde, sıradışı bir ses sistemi keyfi yaşatıyor!..


Beklemediğim bişe olduğu için şaşkınlığımı gizleyemeden hemen denemek için hareketli bi şarkı açtım kendime ve o zamandan beri kopar haldeyim!Eminim evde kimse benim kadar eğlenmiyo şu an.."Niye hüzünlüydün?" sorusu biraz havada kalır.Ama ben diyordum ki; "hayatıma giren 4 isim üzerinden lanetlendim ben." bunu; her birinin tekrarlanışında, farklı olaylarla teyid ettiğime karar verdim, direnkle geyik bi muhabbetin arasında da farkettim. "çokca birlikteliklerim oldu her birinden." geldi sonra büyük cinle yaptığımız geyikten:) "her şehrin de ayrı bi ismi var, her birinin ayrı bi garipliği" haha 4. sü bonus..


İşte bu kadar sürdü içli halim,evet baya çabuk değişiyorum. Şu an yarın nasıl bir ekşınla kopulması gerektiğini düşünüyorum, ve içine babam faktörünü hiç katmıyorum, o derece tasasız davranıyorum..Halbüse tasasız davranmaya daha var..


Bence, bayramda kurban kesmek yerine herkes ibadetin bir kısmı olarak uyusaydı, birbirine iyi bayramlar dahilinde "iyi uykular" dileseydi, küsler barışıp yan yana uyusaydı falan..iyi olurdu.Ve bilemiyorum ne zaman şeker kurban bayramına dahil oldu?taktiksel olarak şekerleri kurbanlar yesindi madem.


Bi tane şarkı o zaman portecho dan



öptüm'n

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder