.

gözlerden uzak köşe yapmak

Selamlar  herkese!! İki haftadır pazar yazılarımı pazartesiye dakikalar kala yayınladığımı farkederek bugün erken yaziyim dedim ve sabahki bir iki damla güneşi kaçırmamak adına kendimi hemen dışarıya attım. Tabi şu satırları o güneşte yazmak isterken araya  bir mail ordusu, iTOG la ilgili çalışmalar, biraz friendfeed,biraz ders biraz da google wave keşfi girdi.Yazım da yine chillout havasından millerce(evet mil) uzaktaki eve kaldı. Neyse, şuan annemin güzelim türk kahvesiyle neşeleniyorum.


iTOG grubuna girdiğimden hiç bahsetmişmiydim bilmiyorum ama evet işte o.Toplum Gönüllüleri Vakfı nın bir grubunda yer almaya başladım ben de. Sosyal sorumluluğun dibine vurduğum şu sıralarda kendime ekstradan bişeyler katmanın zevkinin, bir cumartesi akşamı eğlencesiyle eş değer olduğuna karar verdim.O derece galiba, evet.Bu gelecek zamanlarda çeşitlenir, gelişir diye düşünüyorum..


Hayatın bi döneminde kesinlikle herkesin bişelerden uzaklaşıp sadece kendi keyfi için gidebileceği biyere sahip olması gerektiği kanısındayım. Sadece kendi keyfinize ayrılmış bi yer olacak ama.Rahatlamak adına nerede olursa olsun, ister dışarda bi cafede isterse evinizin bi köşesinde.. Ben geçen günlerde  o köşemi buldum.Ama aslında yok, yani henüz gidilecek ya da evde şöylece geçilecek bi yer değil.





Bi internet sitesinde rasladığım şu köşe beni benden aldı okuyucu ya..Ben evdeki nadir zamanlarımı güzelce geçirmek istediğim için bahsettiğim yer benim için evde olmalı diye düşünüyorum.Ve bu köşeye sahip olsam, bence baya bişeyler değişir! Pazartesi sendromunun tamamiyle yok olması dışında, haftalık verimimin artacağı düşüncesinin, sonuna kadar da arkasındayım. "Fotoğrafının bile içimde yarattığı huzur.." desem benim için ne kadar önemli olduğunu anlatmış olur muyum? Büyütülecek ve gündemden düşmemesi gereken bişe evet aynen öyle!..


Milkyhead markasına bi göz atın. Bu kız herşeyi çiziyor, boyuyor. Ne de güzel ya!Benim de ayakkabılarımı boyayasım geldi de şimdi eğer  kabiliyet yoksunu olmasaydım.Erkekler içinde bissürü bişiler var aslında.












Pazar şarkısı Ray Charles tan gelsin ozaman:



1 yorum:

Adsız dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.

Yorum Gönder