.

çitten atlayıverin kuzular

    Hayatta kaç kişi yatağa yattığında,böyle başını yastığa koyduğunda, "anında" uyuyo. Bence o insanın hiç bi derdi yok okuyucu.O insanlar o derece şanslılar.İlla ki; önemli, uyutmaz etmez bişe olması gerekmiyo.Ama mesela insan hiç yatarken kendi kendini naptın nettin diye düşünmez mi? ya da ne biliyim uyucam şimdi mutluyum?, yatağa yattım ,evet_? gibi düşünceler..Bu kadar da sorgusuz uykuya dalmıyodur insanlar herelde. Ben uyumadan önce düşüne düşüne bi hal olmasam da hep düşünüyorum bişeler yani tarzım bu. Su içip yattıysam "susamışım da" yı düşünmekten başlayıp genelde dileklerimle biten bir seans oluyor bu. Şimdi bu olaya bir zamandır dalga sesleri,yağmur sesleri, doğayı da kattım işin içine. onlar bir köşede mp3 ümde çaladuruyor, ben düşünüyorum..Sonra an geliyor ben uyuyorum onlar yine devam ediyor.Boynuma elime ayağma dolanıyo,karışıyo..Anında uykulara dalmaktan daha zevkli bence,ayrı bi havası var yana dönmüş yatar halin düşünür modunun.





Kuzuları saymanın uykuyu kaçırdığı yönünde sağlam da bir tezim var!Yok arkadaş o kuzuların hep mi ucu kaçar..


  Yeni telefon aldım!Corby.. Bi anlık gazdı..Pişman mısın derseniz teknolojiye harcadığım paraya kıyamıyorum diyemem öyle gider.. dokunTatik telefonumuzun gerekli gereksiz onca özelliği var.Keşfetme  aşamasından bildiriyorum.






Amil le tam tamına şu anlarda The Fray e olağan dışı bir sevgiyle bağlanmış bulunuyoruz. Şarkılarını ardı ardına dinleyip duruyoruz. Heartless keşfimden sonra geliştiricisi Amil;  "Vienna" deyince, ben Hundred deyince baya baya dinledik. Ondan bi şarkı gelsin ozaman yine :



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder