.

Liderlik ve Guruluk

  Merhabayn okuyucu neler neler yaptın?Ben YGA liderlik zirvesine katılmaya hak kazandım niabeerrr??YGA yani Young Guru Academy sosyal sorumluluklarının farkında olan üniversite öğrencilerini "liderlik" sıfatıyla birleştirmeyi hedefleyen bir  vakıf.Başvuran yaklaşık 30.000 kişiden 2000 kişi bu konferansa katılmaya hak kazanıyor ve böylece Liderlik Okulunun birinci aşaması başlıyo.Okuldan mezun olabilmek için 6 adımı da aşmak gerekiyo ve bu arada elemeler 10 kişi kalıncaya kadar devam ediyor.Biraz zorlu tabi, yine de bu başlangıca dahil olmanın da ayrı bi zevki,bana kattığı ayrı bir ekşını var.Kim bilir belki de aşama aşama gitmiş bu kız hiç belli olmaz.Bugün telefonuma gelen bir mesajla beni mutlu eden bu olayı sizinle de paylaşmadan edemedim.Geçen sene de başvurmuştum o sonuç bekle bekle gelmedi okuyucu, nasıl hüzünlüydü anlatamam.Bi de şimdi şöyle de düşünüyorum, geçen seneden bu zamana kadar bişeler değişmişki beni kabul etmişler.Bir tane aferin ozaman bana:)

   O değil de bugün saçlarımı ilk defa dışarı çıkarken topladım.Beni bilen bilir  "herelde", ben saçlarımı kolay kolay toplamam.Ya hain kuaför çok kısa kesmiş olcak ben o kısalığa dayanamicam ya da şekli bi garip olcak. bugün baktım fazla dağınıklar saçımı hafif bir topuzla önünün kıvırığını da hafif bırakarak yanlardan iki tane sarkıtaraktan helenistik bi havayla topladım.güzel oldu.Şimdi hani nerde o saç görelim önce güzel mi değil mi bilelim derseniz, yok  fotğraf çekinmedim özel olarak.Sonradan sonraya aklıma geldi zaten saçımdaki aslında, bahsetmeye değer bu değişikliği.

    Ya şimdi liderlik falan demişken, ben hangi sektöre yönelicem, ben nereye en iyi giderim, "Nesli senin için biçilmiş kaftan bu meslek!!" diye aklınızdan hangisi geçiyo mesela?Zira şu ara televizyonda staj yapma gibi isteklerim var.O zaman da radyo televizyon okusaydın diymi ama demeyin.İşletme bu nası olursa olur.Burcu Esmersoy olmak da istiyorum demiş miydim?

    Buldumbuldum.com dan alışveriş yapmanın zevkini,oradan bir iki şey alarak yaşamalısınız bence.Buldumbuldum böyle enteresan şeylerin satıldığı bir site.Çok değişik şeylerde bulmanız mümkün sitede.Kargolama sistemleriyle sipariş verildi maili geldikten bir gün sonra elinizde oluyor.Buldumbuldum dan bi kaç şey: kapı tutacağı, bardak altlığı, ayna ve dergilik ısıtıcı/serinletici ve saat.gezinti için de şuraya


 
 
 



 
  Kargo demişken bana gelen kargolara bayılıyorum.O paketin bende yarattığı sevinçç!İçinde bişe olmasa yine adıma gelse sevinicem o derece.Bugün yine bi kargo geldi bana, nası sevinçliyim.Annem için buldumbuldum dan hem serinletici hem de ısıtıcı olarak kullanabileceğiniz o zopçuğu almıştım.Bugün o geldiişte.Bana gelmiş ama aslında bana değil.Nesri Yılmazer diye birine. Yıaaaaaaaaa o ne yaa dedim bi gülme geldi ama sinirlendim de.Kargo benim için önemli arkadaş ismimi de doğru yazsınlar.Ayıp günah şu sevince düşürülen gölgeye..Neyseki NesliŞAH yazmamışlar deyip pozitif düşünmeye karar verdim. Yılmazer, Nesri... pozitif düşünmeyip n'apcan..

Öptüm'n

1 yorum:

T. dedi ki...

Nesri yazma nedenleri kargo sirketinde calisan Japon stajyerdir belki, sinirlenme hemen.

Yorum Gönder