.

totally hand made!

   Ben şunca hayatımda birsürü hediye aldım. İkiz olunca pratikte x2 oldu. çok kez cüzdan aldım hediye olarak, bere, t shirt, hırka eldiven vs çok aldım..Özel hediyeler(!) de oldu, bileziklerim kolyelerim de.. Küçük şeylerle de genelde çok mutlu olurum.. Öyle büyük şeyler yapmacık geliyo diil de tam olarak, ne biliyim yahu,,  anlatabildim mi?Neyse..


Hayatımdaki en güzel, manidar, özenli ve bezenli hediyeyi geçen hafta almıştım. Canmn içisi Diren ve denizcan'm ın bana verdiği bu hediyeden daha önce bahsetmiştim. Şimdi onun yapım evresi fotoğraflarını aldım ve hemen yayınlamalıyım diyerekten pazar postumun başına yerleştiriyorum:



















Ve prototip böyle yapılıp,Ankara-İstanbul yol yapıp sahibine ulaştırıldı. Kimi zaman mutluluk o play-do hamurlarda işte.Anlatmak istediğim yani.. Neden manidar olduğu konusunu ne istediğini bilen insan postunda kullanmak üzere sonraki zamanlara saklamaya karar verdim.Ayrıca fotoğraflarda diren ve deniz in yanında hediyedeki karikatürleri çizerek şenlik havası yaratan S. e bir selam!


Havaların soğumasını,iklim değişikliğini konu edemicek kadar geç kaldım sanırım.Bugün dışarı çıktığımda inceden bir iki kar bile attı.Ani hava değişikliğiyle aniden aklıma unuttuklarım geliyo. Sıcak çikolatayı, tarçınlı marçınlı abidik çayları ve kalın polar üzerinde, bağdaş kurup koca paket cipsleri yemeyi, uykularından uyandırıyorum.Hasta olma mevsimimi de kabul etmek istemiyorum! ve de beni hafiften yoklayan her türlü kronik faranjitimden, nezle grip olayından DOMUZ GRİBİİİ diyerek korkcam diye korkuyorum.Aslında şuan geçirilen griplerin %99.9 u domuz gribi olarak ayakta atlatılıyomuş bilgisini verir bu paragrafı atlarım.


Aşçı ruhumu bugün mozaik pastaya kattım, üzerine de imzamı attım. Yok aslında imzam N şeklinde diil de işte benden bir parça diyelim o zaman.Çok güzel oluyo okuyucu benim mozaik pastam.Sen futbolda iddalı olabilirsin, bilgisayar oyununda, at binmede,konuşmada yazmada iddalı olabilirsin.İşte ben de mozaik pastayı öyle güzel yapıyorum, işin sırrı duygu katmakta!dermişim..









Size pazar şarkısı The Fray den gelsin.Heartless bilirsiniz aslında bu şarkıyı ama tahmin edersiniz belkide:





öptüm Pazarın son dakikalarında'n

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder