.

mahallenin kuşu

Bizim burda bi kuş var bilen bilir. Onunla kendi kendime garip bi bağ kurdum, her gece 2 de ötmeye başlıyor.Ben de o ötmeden uyumuyorum, yani zaten uyumuyorum da onun sesini duymadan uyku aklımdan geçmiyo.Değişiğim biraz..Kuş bana kalırsa bizim sitenin hemen karşısındaki sitemsi yerde, o ördek heykelinin yanındaki ağaçta konuşlanmış.Bi tane daha var ondan ama o daha uzakta bunlar gece oldumu başlıyolar cıvıldaşmaya.Gece mutlu uyumanın en güzel yollarından birinin, şen şen öten bi kuş olduğunu keşfetmenin hüzünlü ekşınını yaşıyorum.Çünkü kalkıp gidicekmiş gibi geliyo.Zira bi yerden kalkıp gelmiş yine, bi kaç gündür var..Yine de gitmese çok güzel olur, hatta bizim bahçeye falan gelsin.


Ben bayramda İstanbul dayım okurum, bazen öyle sorular geliyor "Hadi Mersin e gelmiyo musun?E hani tantuni diyodun, künefe?kebap?" yo yooo bunların hiç birini dememişim sayın..Mersin e aile uçuşlarımız bir dahaki zamanlara ertelendi.Küçük cinlerden bi   tanesi offline olmuş bi şekilde ömrünün sonuna kadar, ya da ömrünün bayaa bi kısmında, ders çalışmak durumunda çünkü ona hep manevi destekteyiz.minik yüzlüü:))


Her mahallede olduğu gibi bizim mahallenin de temel türü kedidir.O diil de kedilerin soyunun tükendiğini düşünsenize özel koruma alanlarında kedi..Haha bir Cihangir sakininin kabusu olabilir bu:)Neyse bizim kediler biraz değişik.Bi tanesinin özellikle gözüyle cezalandırma gibi bi özelliği var.Ben kediye ne zaman pist kış mış desem ayağımla yere paff diye vursam ertesi gün o kediyi tekrar görmemin akabininde bana bişeler oluyo.Elimdekini düşürüyorum, kayıp düşeyazıyorum falan.Bi keresinde aynı kedinin gecenin birinde ben ders çalışırken pencerenin tellerine yapışıp insan sesi çıkarttığını ve ödümü şeyettiğini de hatırlıyorum.Deli o biraz..Bir de durduğu yerde anında uyuyanlar var.böyle yarı çapı bi milimlik yerde dengeyi sağladığı an uyuyo.Ama bunlar çok şapşallar





İşte kediler kuşlar böyle geçirdim son iki günümü..yga soruları hala duruyor.Gittikçe internet manyağı oluyorum sanırım,rüyamda wireless internete bağlanabilen bir telefonum olmadığı için hüzünlendiğimi gördüm.
Günün şarkısını eminimki daha önce yayınladım her ihtimale karşı bir tane daha gelsin.Led Zeppelin doslar:





öptüm

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder