.

Zamanı vaktiyle

Eskiden teletexten bişeyleri takip ederdik okuyucu hatırladın mı? show un kanal d nin falan teletextlerini açıp efendim yayın akışları olsun, hava durumu olsun fıkralar, şakalar böyle şeylere bakardık. işin ilginci mesela show unkine girerdin, onun hava durumu bölümü 552 mi ne olurdu. o 552 ye kadar 12345678 diye hızlı hızlı giderdi, çat diye çıkabilitesi yoktu onun. Böyle azimle o yeşil/sarı yazılara bakardık. Nası bi teknolojiydi o zaman biz cülük, teknoloji küçük tabi. İnternet falan bunlar yalan şeyler. hey gidi.. E sevin "benim yaşlarda okuyucu", bi çeşit teknolojisizlik yaşamadık demeyiz.
O zamanlar Cine 5 in dekoderli olduğu zamanlara denk geliyo. Jumanji nin ilk kez yayınlandığı, Romeo&Juliet in ısrarlar üzerine ikinci kere gecenin bi yarısı yayınlanmasıyla eş zamanlı. Hey gidiii diyor gibisiniz siz de..Hayır gitmemiş o. Bugün bi arkadaşımla konuşurken bu teletext teknolojisinden vazgeçmeyen insan olduğunu duydum.Hem de "bizim 10 yıl geriden gelen adamımız" borsa takip edermiş teletexten.Kanallar hala bunu güncelliyosa o kadar da geri diil mi acaba teletext ya..bilemedim.Ama artık,  eski teletext değil bizim gözümüzde.Eski yeri yok, kimler aldı onun yerini şimdi...O yazıları da bi atari oyunu havasında..ilginçti ilginç





Ve o adama seslenerek şunu söylemek isterim ki: Bence sen de bizimle yaşıtsın, ya da değişiksin, senin orda gazete de yokmuş..Ehueuh imkb 30 u falan teletexten takip etmek ne ya. (borsa bilgimi de çarptırırım ortaya.)
Haydi bakalım.. istisna olacak derecede kısa oldu farkeder misiniz bilmem. O yüzden bi de şarkı gelsin Lily Allen dan. videosunu bulamadım ama severim ben bu şarkıyı :





öptüm'n

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder