.

yağmurdan kaçarken doluya tutulan Cumartesi

    Bilirsin okuyucu ben cumartesi günleri evde durmam, duramam..Bunun en azından her İstanbul lu için böyle olması gerektiğini düşünürüm.Tüm hafta; çalışmanın,okula gitmenin ve ya herangi bi yolla yorulmanın, ya da hiç bişe yapmamışlığın acısını çıkarma günüdür cumartesi. Bütün etkinliklerin, hatrı sayılır yüzde bilmemkaçı neden Cumartesi günleri olur sanıyosun, işte bu yüzden! İnsan neşelenmezde naapar böyle bi günde. Yarın olduğunda yapacak bişeyinin olmadığı yegane gündür cumartesi. Tatil 3 gün olsa bile Cumartesi hep daha bi candır. Mesela bir ara "Cuma-cumartesi ekşın Pazar chillout" olayını uygularken bile Cumartesi hep daha çok eğlendik(!) tamam belki okadar değil ama Cumartesi işte. Anlatabildim mi?


   Ben bu hafta, bu cumartesi evdeyim. Anneme göre bundan normal bişe yok.. Ben cumartesi evde napılır diye düşünüp, saatin hala bişeler yapılacak kadar erken olduğunu düşünüyorum, erken de zira.. Yannız bugün anne engeline takıldım bi garip oldum valla.


   Hangi düşünce beni evde kalmaya ikna etti bilmiyorum.Herelde hava yağmurlu ondan.Yağmur yağıyo diye dışarı çıkmayan adam yapmışlar yaa!!  Ne cazip bi film, ne cazip yiyecekler içecekler, ne de evin içinde ekstrem bi nüfus yoğunluğu var! gerçekten zamanımı nasıl geçireceğim hakkında hiç bi fikrim yok!film izledim bitti,dizi izledim bitti, müzik dinledim sıkıldım,bu sıkıntıda kitap okuyabileceğimi hiç zannetmiyorum.. Canım deli gibi dışarı istiyo!


     Gitmek için ölüp bittiğim blues festivaline de; binbir ikna çaba ayırttığım bileti, organizasyon belirsizliği yüzünden son anda da alamayıp gidemedim.. bi önceki postumda edindim demiştim ya edinememişim meğerse.O da oldu kendimi jazz piyanoya,gitara o ortama inanılMAZ hazırlamıştım halbüse..


     Dışarı çıkmicağım gerçeğini kabul ettikten sonra  ben de bir iki abur cuburla teselli olurum zannettim gittim markete aburcubur namına "köşedeki bakkal" dan ne bulunabilirse aldım.Yarebbim şu an hepsi bitti ve ben gittikçe içime kaçıyorum, sıkıntıdan küçülüyorum falan.. :







      O diilde  ben şey demeye yazdım bu postu: "Biri beni dışarı çıkarsın hacı!!" Bunu niye yaptım bilmiyorum, bi daa asla yapmicam söz kendime!! Ankara ya gel buluşalım desen, buluşurum okadar azimle sıkılıyorum!(cinliğimi de yaparım.) Vah bana vahlar bana yaa.


     Şu resimdeki kinderin oyuncağının en değerli şeyin olması..işte okadar sıkılıyorum.Yarın ruhsal açıdan yazı yazmama izin versin içerlerde bişeler diye, sechiato nun yanına gidiyorum. Artık iki sohpettir iki kahvedir..


ben sıkıldım, siz sıkılmayın
öpemiyorum bile.. hadin'


buda bizim evin önündeki bahçe. kim çekti bilmiyorum makine de buldum



ccccccc ccc

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder