.

back to 90's

Başlarında cülük olduğum için susam sokağını izlerdim,adam olacak çocuk falan da vardı.Atari salonlarında street fighter dan mortal kombat a jeton satıp-alıp bir sürü oyun oynadık.Evdeki atarimizin ördek vurmalı oyunu ve başından kalkmadığımız mario su vardı.Ağızda patlayan şekerlerimiz de vardı.Sonra Burak Kut motosikletli klibiyle ünlüydü, Çılgın Bediş izlerdik sürekli.O kadının "bandıra bandıra ye beniiii doyamazsın tadımaaaa" sözlerini içeren şarkısı beynime işlemişti hatırlıyorum.Nasıl sözlerse onlar..


Bi de ozamanlar dizilerden de hatırlanabileceği üzere gençliğin deri montları vardı.Kızların kıvırcık kabarık saçı, kotun içine koyulmuş kazaklar,nerdeyse boynuna kadar yüksek bel kotlar vardı.Öeehh! O moda bi daha gelmesin!

Deri montlar dedim de aslında onlar hala varlar.Bir tanesi hayata dair pıtırcıkları öğrenmemi sağlayan üstadımda mevcut.Hani şişkin montlar vardırya sen giyince sanki kaslıymışsın, hayvani vücutluymuşsun gibi durursun,işte o da bu montun deri versiyonu.Yannış anlaşılmasın ama yoktan varetmesinden bahsetmiyorum.Aksine olanı nası gösterdiğine dikkat çekiyorum.Aşağıda bir kaç kare fotoğraf var.Ancak bunlar omuzların falan nasıl göründüğüne değil, o halle Emrah&Seren Serengil in "Yasak Sokaklar" filmindeki zengin çocuklara nasıl benzediğini göstermek için..




















Ve o filmden kareler için şuraya


Pek bi alakalı diil ama şu videoyu da yayınlamazsam olmaz.Naz la birbirimize bakıp bakıp gülerdik,işte bu onun videosu kesinlikle=)Tüm ikizler böyleymiş demek ki.


2 yorum:

İlmi İle Amil Kişi dedi ki...

"Mad Max" vardı Mel Gibson'un ilk filmlerinden veya ilk filmiydi. Ona benzemişim bence. Bu arada bu resimlerin çekilmesi için derimontun önünün kapatılıp, kolların yukarı çekildiğini de belirtelim ki, sürekli sokakta bu tiple gezmediğim anlaşılsın. Gerçi meydana gidene kadar o tiple gayet rahat gezmiştim ama neyse!

special n dedi ki...

amaan saksafon çalan amcayı duyunca bende bi bi tarafa bi diğer tarafa sallanarak yürüyorum. hepimiz bazen mod değişikliği yaşıyoruz:d

Yorum Gönder