.

nostalgia!

Günaydınlar! bugün stajıma iş disipliniyle geç kalmiyim diye her yolu denedim ama hiç biri işe yaramadı. Sadece yürümedim o derece. Murphy kuralları var ya hani ,o aynen doğru bence. Secret yapmıştım halbuki olmadı..


Bugünlerde değişik ruh hallerime uygun şarkılar arayıp, ortalama 5 dakikaya bir playlist değiştirdiğim için sevdicek arşivim karmaan çormaan oldu. Arşivimin derinliklerinde çok uzun zamandır dinlemediğim albümlere bakiyim ne çıkarki dedim ve tam tamına o noktada etraf sepya tonuna büründü..


Tarih: Ocak-Şubat-Mart-Nisan-Mayıs-Haziran 2005


Karakterler: Nesli, Diren, Zeki, Nazlı, Kübra, Ecem, Cihan 


deermişim.Yok öyle hikayeleştirmicem tabi.Ama anlatırım nooldu ne bitti...





Çoğunlukla Nesli- Diren Nesli-Zeki Nesli-Nazlı şeklinde değişen ikili, discman ve iki CD vardı.Birinde Koray Candemir ve Şebnem Ferah vardı, diğeri de Gripin in ilk albümüydü.O zamanlar Türkiye de bile tam tanınmamış Gripin.Ben Diren e Elalem i dinletirdim paso, nası iyi abi yorumları yapardık.
Kıbrıs o tarihlerde  "Şahin" olarak hatırladığım iğrenç ötesi şarkıları olan bi adamı dinliyodu sadece.Dale don dale furyası henüz geçmiş, düşün..

Koray Candemir in Aşk şarkısı da o aralarda tam olarak patlamamıştı. Zeki sürekli o şarkıyı dinleyip tempo tutardı,biz de öyle tabi.Ecem in aklına müzik deyince ilk biz gelmeye başlamışız, fil hafızamın bi köşesinde cep telefonuyla beni ilk aradığında yaptığımız diyalog var çünkü biliyorum.(kendisi kıbrısta beni hal hatır adına arayan ilk adamdı yaa) Aynı zamanlarda Demir Demirkan ın Zaferlerim şarkısını keşfetmişim ben, radyo çekimi yapıp dinletmiştim herkeslere.Hasan da bi bateri aşkı başlamıştı o zamanlarda.Arka sıralara konuşlanan grup kalemle defterle orkestradan döktürürdük.Lise mode yani..Diren önde gerçi,yeni açmış gömleğinin düğmelerini,böyle içine yeni yeni giyiyo renkli t shirt leri.


Bi de bi cd daha vardı Diren bana süpriz yapmıştı.İnternetten indirip indirip kaydetmişti.Kim derdi ki o cd nin içindeki benim 5 yılımı alıcak:)


Çaresiz Kıbrıs günlerimizde takık şeklinde sürekli bunları dinledik bi süre.Sonra Mor ve Ötesi geldi.Benim türkiye ye gidip geldikce getirdiğim cd leri, hazine belleyip en değerli şeylerimizden biri haline getirmiştik.O zamanlar okulun karşısındaki cd ciden aldığım Led Zeppelin  albümü de bizi tepelere taşicak şey olsa da onu sadece evde dinlerdim ben neden bilmiyorum.


Şimdi o şarkıları dinliyorum, etraf da sepya tonu diil tabi artık.O zamanlar iyiymiş hacı. her ne kadar nefret etsek de,bizi birbirimize baya yakınlaştırmıştı bu durum.3yüz5yüz yapardık hep:)


Öperim gardaşcıklarım! ehue. 



2 yorum:

direnk dedi ki...

dürüst bir cevap istiyorum. daü'de gittiğimiz mor ve ötesi konserinden daha iyi bir konsere gittin mi şimdiye kadar?

ayrıca eklemek isterim : biiiinnnnnnnnn! :D:D

special n dedi ki...

ahahah binnnnnnnn:D:D gitmedim gerçekten gitmedim. O yüz kişilik konserde nefessiz kalabilmiştik.kendimizi zor atmıştık dış taraflara.yolda beyaz beyaz orkide şarkısını istemiştik de ben söylesem olur mu diye dalga geçmişti radyodaki adam:d hihihi

Yorum Gönder

gelen giden olur