.

pazar boşluğunda akşam üzeri

"Günaydın sevdicek okuyucular!!" diyerek seslenmek istedim aslında ama bu Pazar, sabahı atladım ne yazık ki!1 civarlarında kaltığım için kalktığımda televizyon açıktı hemen kapatmayı bildim.Sonra da kahvaltı hazırlamaya giriştim,annem gelmiş mutfağa yine bir düzen gelmişti.Dün mis gibi yaptığım omleti sadece kendim yemiştim,bu sefer de yapıp herkese yedirdim.Ben aşcı olabilirmişim aslında,olabilirim yani tekrar tekrar söylüyorum.Kendimi bi gün sevdicek bir restoranın aşcısı olarak görme düşüncesi mutluluk verici.O zamana kadar güzel türk kahvesi yapmayı da öğreneceğime inanıyorum.


Sabah kavramını bugün atladığım için akşam üzeri bolluğundan bahsediyim
biraz dedim.Yine dergiymiş gazeteymiş bunları okumayı ihmal etmedim tabiiki.Akşam üzeri bolluğu kahveler çaylar börekler ve çöreklerden bahsediyorum.Bugün ek olarak öğle yemeğiyle birleştiği için içli köfte de eklendi içine.Annemin getirdiği onca yemekten, uzun süre zafiyet modunda dolaşabiliriz gibi.Memleketten havadisler ve dedikodular eşliğinde sürekli yeme-içme halindeyiz.Annem skandal tadında şeyler anlattı yani büyüklere birşeyler oluyor hiç anlamış diiliz!


Akbank Uluslararası 19. Caz festivali ne az kaldıııı!Tüm emelim Akbank Sanat ın cafesinde ki Akşam Üzeri Caz etkinliğine katılmak,çaymış kahveymiş bunları içip sohpet ederken,arkada bir caz tınısına sahip olmak.Merak ediyorum nasıl olacağını,ama kulağa gayet hoş geliyo!!







2 gündür annem olmayınca biz de hemen öğrenci evi ve öğrenci hayatı moduna girdik.Taksimin tozunu attırdık yine..O diil de Asmalımescit teki ayarsız kalabalığın nedenini biri bana söylesin lütfen!Çünkü bu sadece sigara içme yasağı sonrası insanların dışarıda konuşlanması kalabalığı değil.Mekanların içi de TIK-a basa dolu!Misal dün 2 civarı gittiğimiz Faces ın içi de kendinden geçmişti,dışı da.Küçük Beyoğlu desen öyleydi.Şu sıralar Ozan Güven in bizimkilerin masasına oturayazmasından sonra anladım ki Asmalının bu aralar farklı bi popularitesi var.Hayırlısııı







Ve KB de kendisinden geçmiş bir çocuğun hikayesini anlatan bi video var aslında.Onu koyup koymamak arasında gidip geliyorum.Orda herkes otururken o çocuk masaya çıkıp oynayabilecek potansiyeldeydi.overdrunk!!! Ama izledim de bu videoda oynamamış..Bi de videoyu biz çekerken orda hemen önümüzde duran süper-zeki kızda onu çekiyoruz zannetti.Çünkü işimiz yoktu bizim..Bazı insanlar kendilerini çok büyütüyo bana kalırsa.Hani çekeriz de öyle gözüne baka baka çekmeyiz.Cinlikten yoksun bir düşünce yapısı vardı n'aparsınn..


yazarın tecrübesi: Cruıse gemilerine ve onlarla yapılan seyehatlere 65 yaş üzeri değilsen heveslenmemek ve de gitmemek.Zira ölmeyi unutan insanların gitmeyi tercih ettikleri gözle görülmüş ve tescillenmiştir. Ha bir de o cruise gemisine gelen müşterilerin transferini yapmak adına çalışırken, hiç bir kısmında topuklu giymemek.12 saat ayakta çalışmak yeterince zor olabiliyor...


öptüm.. special n'

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder