.

demişken..

Gööya ben Pazar Yazıları diye bi seri başlatmıştım kendi çapımda. Pazar gününün,evde yarattığım zoraki havasında yazılar yazıcaktım böyle komiklikler,şakalar..Ama geçen cuma günü 34547 haftanın ve haftasonunun yorgunluğunda pes edip dışarı çıkmadık..Çünkü araya artık başka şeyler de girdi.Kiminin kick box u, kiminin pilatesi..Öyle olunca Cuma-Cumartesi çıkıp Pazar chillout havası olamadı evde.Yine de evde kalmak istedim ama baktım herkes teker teker evden çıkıyor,amaaaannn ben de çıkarım ozaman dedim.


Pilates demişken pilateste kaslar yatay uzuyomuş okuyucu. daha iyi bir durum söz konusu görünüm açısından, diil mi?Sence tangoya mı gitmeliyim yoksa pilatese mi?yoksa kısadan piyano dersime başlamalı mıyım artık?hangisinin zamanı dersin?Çok da alakasızlar ama..Bi de çeşitli liiisan dersleri var mesela ispanyolca?


Pazar günü dışarı çıkınca Beyazıt a gittik.Önce Beyazıt tan Sultanahmet e, ordan Sirkeci, Eminönü takip ettik veeee balıkekmek yedik.Özlenmez mi okuyucu eminönün de balıkekmek yemek!İçine turşuları koyaraktan yedik hem de..


Yemek demişken annem dün Naz a; "sen gastronomi okumak mı istiyosun? tamam üniversitedeki bölümüne gitmedin gel seni onun okuluna götüriyim ozaman!bir ya da iki sene okuyosun, istediğin şeyleri orda da öğretiyolar." demesin mi!!E beeeenn!!??çok ayıp ama..İlla öss ye girip kazanmak mı gerek, öss de abidik bi hal aldı nasıl hiç bilmiyorum şimdi.Yine de ben de giderim Naz giderse..


Naz demişken; hala birimiz ağladığında diğerimiz de ağlıyo. İkizlerin bence bi Harry Potter-Voldemort ilişkisi var. Evet harry ve voldemort..Ya da naz ve bende öyle bi ilişki var.Her ikiz de bizim gibi diil herelde.Ama bizim gibi  olmayan ikizler de değişikmidir niye ikizini sevmiyosun yani."2" diye mi nedir olmayan? Elmanın iki yarısı insancıklarız biz farklı işliyo bişeler.ikiz olan anlar...Neyse baktım o da ağlıyo sonra hemen sarıştık falan, hala böyle olduğumuzu görüp gülerek ağlamamızı dindirdik. Yawrum kıyamam ben ona Seviyorum seni dadii!







Seviyorum demişken; sevgililerde aynı giyinme modası yine patlamış.Bugün kısacık öğle tatilinde 4 çiftin öyle giyindiğini gördüm ve garip yani.Sen niye aynı sweat den giyiniyosun mesela?O eskiden şirinmiş.. Anlam veremedim, hani uygun giyinmek iyidir de aynı giyinmek olmamış..



resim de sadece aynı giyinmişler diye:d


Yeni haftada hep güzel şeyler olsun,güzel yemekler yenilsin içilsin.Ve Ankara dan gelicek olanlar var, o yüzden çabucak bitiversin!!


Naz'a selam!  special n'

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder