.

bu adamı rüyanızda gördünüz mü?


Special n' değişti! "Dış görünüşünün yanında içeriğinde yapılan destekleyicilerle daha şenşakrak bi hal aldı" yorumlarını aldı.. Şaka. o içerik ne hiç bilmiyorum, twitter, facebook linkleri olabilir. İşte arada festivaldi konserdi böyle ekşınları haber veriyorum, onları ayrı post konusu olarak yaziyim diyorum artık. Tanıtiyim falan, içimde kalmasın.Festival demişken(Mesela bu son olsun) Blues festivali geldi çattı, yarın başlıyo. Ben kendime bi bilet edindim bile, bence siz de edinin hep birlikte gidelim..Ray Schinnery tutmuştum ben olmazsa şurdan bi dinleyip göz atın.






Tatilin verdiği neşeye pek azları karşı çıkıp evde oturdu dün.. Ben zaten oturmazdım bilebilirsiniz, kimsecikler de oturmamış, bir Asmalımescit Çarşamba gününü ekstrem bişekilde geçirdi böylece. Tatil dediysem tabi bana yarım gün değildi mesela. Bizim ofis dışardan bağımsız gibi kimi zaman. Sanki uzaydakilerle iş yapıyomuşsunda tatil, mesai falan bunların hiç biri koymuyomuş gibi.. Enteresan bazen işte..Ve işte o yarım gün olamayan iş gününde üstad bana iyicene fırça kaydı."patron azarı yemek" o da enteresan.. -üstad ve patron-


Beni ürkütüp, tüylerimi diken diken ettiren bişe varsa o da benim rüyamda yeralan karakterlerin, başkalarının rüyasında da yer alması. Tabiiki Justin li, Ashton Kutcher lı efenime söyliyim Adriana Lima lı Megan Fox lu rüyalardan bahsetmiyorum.Ünlüyü rüyasında gören kesimi de garipserim ben, "anca rüyamda görürüm" itirafı gibi, ehue. Neyse konumuza dönersek, bi kadın sürekli rüyasında aynı adamı görmeye başlayınca robot resmini çizdirmiş ve psikoloğuna vermiş. Psikolok bunu bir arkadaşına yolladığında onun hastalarının da bu adama benzer bi adamı tarif ettiklerini söylemiş, bunlar şaşkınlıktan küçük dillerini yutayazmışlar. Sonra bu gizemli adam araştırma konusu olmuş, adına(!) internet sitesi falan açılmış, olay çığırından çıkmış, eksik tahtalara yenileri eklenmiş. Adamın medyum olduğunu düşünüp de baya baya olayı geliştiren bi kısım insan ortaya çıkmış. Adamı rüyasında gören kadınlar sabahları enteresan(!) bi şekilde mutlu ve huzurlu uyandıklarını idda ediyorlarmış.ehueuhe, yazık lan..







Niye bütün emlakçıların adı Güven, heryerde güven emlak görüyorum,ona karşı nedendir bilinmez bi algıda seçicilik başlattım bu ara..Belki Emin Emlak da bir okadar çok ama ben görmüyorum.Bi de Barış ya da Onur büfe olur ya köşelerde kenarlarda.Güvenin bide sürekli tesisatçı adı olması var tabi:d








Yazarın kutlaması:Cumhuriyet daha küçücük.Yüzlerce yıllık koca imparatorluğun gölgesinden neredeyse henüz çıkmış, sevdicek tek bi ülke.Boğaz köprüsüne selamlar, ne de güzel gösteri oldu.


öptim.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder