.

It's amazing!

    Dün hiç dışarı çıkmayınca bugünü daha kolay atlattığıma karar verdim.Cuma-cumartesi çıkıp pazar dinlenme taktiğini tuttum ben, sanki tatil 3 günmüş gibi oluyo, ya da 2 buçuk yine ama bana uzuyo. Günüm daha bi Cihangir sakinliğinde geçiyo böylece. Herşey daha güzel yani. ve Denizcan'ımın tavsiyesiyle de dün geceden beri tek bi şarkı dinliyorum Jem-It's amazing!


video




Amsterdam a gitme çalışmalarıma hız verdim her türlü işte çalışmaya devam ediyorum haberiniz ola!Çok güzel olmaz mı ya!? Şu blog Amsterdam anılarıyla süslenir, geceleriyle ekşınlanır , gezilesi görülesi yerlerle şenlenir.Olur ya aradan bi doğumgünü bile çıkar!





Pazar günü Michael Jacson dansı yapıldı Taksim de.Yurtdışındaki örneklerine göre biraz başarısız olsa da böyle bişeyin burda da yapılması çok iyiydi bence.Pazar günü evde kalma günüm olduğu için gitmedim..desem de inanmayın uyanabilseydim giderdim kesin:)


Akbank Caz Festivali ne az kaldı,bekleyin. Bi de Bienal in rehberli biletlerinin öğrenciye 5 TL olması bu sanat(!) dolu günleri biraz daha anlamlı kılmaz mı? Giderim ha..






Berkay ı öperim, Caesar tarzı saç stili yakışmış sana:)


Reblog this post [with Zemanta]

3 yorum:

Daçe dedi ki...

berkay? caesar saç modeli? that's me!?

direnk dedi ki...

amsterdam, hıhı evet.. :D

special n dedi ki...

amsterdam sonuna kadar!!:)bugünkü hayallerim süperlerdi.Çok ciddiyim!

Sevgili daçe bundan sonraki postlarıma açıklık açısından kuzenim berkay berkay olarak, "sen" berkay; daçe olarak geçicek:))) zira saç stilinden habersizim yoksa seninki de mi öylee? öyle ise o saç stiline de selam söyleyebilirim:)

Yorum Gönder

gelen giden olur