.

haftanın başı!

Günaydınn!! -guten morgen, bonjour- sevgili okuyucu!-liebe leserinnen und leser, cher lecteur-

Ay eğlendim..Fransa dan ve Almanya dan benim blogumu okuma girişiminde bulunan nadide iki okuyucuya jest olsun bu.Daha fazlasına, ikinci ve üçüncü liiisanıımı kullanamicam,çünkü bilmiyorum.Almanca yı biraz daha sürdürürüm belki ama "her gün sinemaya giderim" "futbol oynayabiliyorum." gibi cümleler çıkar o da biraz manasız olur gibi.N'aptılar acaba blogumda ,resimlere baktılar baktılar gittiler zaar.Kalma süreleride 6 ve 7.23 dk şeklinde değişiyo.Neyse onlar beni resimlerden keşfe çıkadursun, ben buradaki yağmur Bakırköy-Taksim yolunu 3 güne çıkarabildiği için Bakırköyü daha bi sevmedim onu anlatiyim.

Bakırköy ü hala sevmiyorum Allah ın unuttuğu yere olan yakınlığından dolayı.Bi tık yukarısı zaten küçükçekmece,avcılar, daha fenası beylikdüzü falan.Yani onlar da sınırın daha bi yakını.Neden itinayla Bakırköy ü seçtik bilmiyorum.KafedeKeyf adlı hala jöle kullanan(derken kutuya kafayı batırıp çıkarmaktan bahsediyorum tabiiki)ve genelde Q7 kullanan sakil müşteri potansiyeline sahip bi kafeyi barındıran o semti hiç anlamıyorum.Garip gerçekten, sürekli merkezinde merkezi yerlerde olduğumuz şu zamanlarımızı neden saatler günler ve hatta aylar süren yolculuklarla harcıyoruz bilmiyorum.Hadi Cihangir i geçtim bare Çapa da falan oturalım,en azından yakın.Evet diren bu noktada 541 nolu otobüs aklıma geldi..541 di di mi?

Dün bize yawru, miniminnacık,doğmasıyla naz ın kucağına düştüğünü düşündüğüm bi kedi dadandı.Bence nazlıyı annesi zannetti.Yawrum çok da salaktı yahu. bütün gece penceremizin önünde miyavladı,annem de ısrarla almadı eve.Bir kedi sahibi olmanın solundan geçtik yani..Sabah evden çıkmamla beni site çıkışına kadar takip etmesi de içimi parçaladı.Hayvanın bize ihtiyacı var yani bizi istiyor.Kedileri sevmem ama alsaydık biraz bakardık işte! bunun vicdanıyla nası yaşarız bilmiyorum:p Miyavlayamıyodu bile özürlüydü biraz belkide.İşte bu da yawru kedinin deliliğinin videosu:

2 yorum:

Direnk dedi ki...

zaten o kadar yazmışken hatırlamayıp bana sormanı ya da yanlış hatırlamanı nasıl bekleyebilirdim ki..

special n dedi ki...

evet biraz olmamış orası:d

Yorum Gönder