.

yasak bölge

Bugün ilk defa sabahtan akşama kadar okuldaydım.Okulda olduğum zamanların tadını çıkarmalıymışım onu farkediyorum.Zira okulda olacağım süreler aslında bu seneden sonra kısalıyor. Uzaya da bilir kimse bilemez..


Zamanın taaa ilerisinde bi yerlerde belki bi zaman, finans sektörüne de el atar mıyım diye borsa sertifika programına katılıyorum. Feragat edilen; bi yıla yakın süredir gittiğim sevdicek ymm. Bugün oraya da gitmek istemiştim. Günlerin yetmemeye başlaması sendromu gündemde. Aslında günler yetiyo da, her gün aklıma birşey daha geliyo,bişe daha sonra bişe daha.. birinin, okulunu dondur şu dakika dünya seyahatine çıkalım fikrini benimsediğimi söylemişmiydim?Çok uçarı mı düşünüyorum bilmiyorum ama şu zamanlarda yapılacakları seneye ve sonraki seneye aktarmak da çok doğru gelmiyo. Tabiki dünya seyehatinden bahsetmiyorum ehue o biraz uçuk, evet. Mahalle baskısından işe başlicak olma düşüncesi.. "Bu okuldan mezun ol daha sonra aşcılık okuluna gidersin." düşüncesinin çıkış noktası da ordan gelicek. Hey gidi hey bence ben işletmemi açıp işletirim,ya da otele girer yönetirim, ya da televizyona girer sunarım olmadı sundururum..Yaparım!biomu ekleyerekten geleceğe yönelik sorgu-sual, ve de düşünceler konusunu kapatıyorum.


O kadar yazıcaktım herelde. Gerçi yazıcaktım da araya yemek falan girdi unuttum...


Seviyorum.. Öptüm'n 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

gelen giden olur