.

pazar sabahı

Pazar keyfi var aslında bizim evde.Önceleri yoktu sanki, benim daha yeni keyfine varabildiğim bişey ya da. Sabah en erken 11buçukta kalkmayla başlayan ve  devam eden televizyonsuz, kahveli, gazeteli, dergili ve haftanın diğer günlerinden zengin mi zengin kahvaltımız var.Ben tüm günü öyle geçirelim istiyorum  bazen de, sonunda dayanamıyoruz.Yine bi yemek telaşı alıyo annemleri,izlenmeyen dizi varsa onlar izleniyo, teknolojiyle haşır neşir oluyoruz tekrar. Ben  sabahtan bilgisayar başına geçip internet alemlerinde yapıyorum okumamı falan ama, artık benim bu durumum oldukça olağan..Vazgeçemediğim tek gazete eki olan IK yı okicam birazdan sonra diğer haberler falan..Chillout bi hava oluşsun o atmosferi koruyalım istiyorum.Arkada sakin müziğimiz çalsın, rahatın tadına varalım.


Yani belirli bir saatten önce televizyonu açınca beni bi rahatsızlıktır alıyo, ne biliyim sanki o Cihangir havası kayboluyo.Evet içten içe hiç televizyonu açmayalım istiyorum.Dedikodunun dibine vuralım, analizleri yapalım gazete okuyalım bi seans da magazin izleyelim olsun bitsin.Daha Babylon un dergisini aldım onu okumadım mesela,henüz normal hayata dönmek için erken.Ama evde 6 kişi olunca herkesin isteği farklı tebi..Baya da serzenişli oldu amaaa..


Bi odaya çekilip kendi pazar keyfimi devam ettirmeye karar verdim.Bilmiyorum belki yine uyurum, belki bi kahve içmeye dışarı çıkarım..Yağmurun yağdığını da şu an farkediyorum, modum iyiden iyiye pineklemeye kayıcak gibi.O kadar pazar demişken bi pazar şarkısı olmadan geçmesin bu post ozaman Jazzamor dan Ain't No Shine gelsin.Sözleriyle de biraz değişik bi versiyon.


Burdan diren e, deniz e, aylin e, merve ye ve de ayşegül e (şimdi ne istediğini bilen serisi yazılmazsa hiç bi zaman yazılmaz)  teşekkürlerimi borç bilirim.Öpüyorum hepinizi!!Siz anladınız:)


Bu da post un resmi olsun:




1 yorum:

NOTJOEP dedi ki...

pazar sabahi kiskancligimin adi konsun istiyorum. senin pazar keyfin varsa benim de basucumda duran bitmis iki sise bakardi, bos bardaklar ve surekli dusup duran (sinirimi fena bozuyo) bir poster var. bunun yanisira da gunlerdir suregelen bi basagrisi... menapoza mi girdim bilemedim, sanki migren gibi (yasli teyzelere selam).. ve ve en onemli kisim.. gazetem yok! yok iste, olmuyor, new york times hurriyet'in yerini tutmuyor.. en cok da babamin menemenini ozledim (seklinde bir gurbet yalani siksam yer miydin?) ve biraz daha uyuduktan sonra sanirim direk gidip menemen isine girisecem..
aint no sunshine acti beni sanki simdi ama. guzel secim.. hadi size bol saadetli aile gunleri diliyorum!

Yorum Gönder

gelen giden olur