.

Önce- sonra

Obi wan tadındaki üstadımla iş konularıyla dolu yemekler(!) yedikten sonra biraz rahatlamak için biyerlere gidip tavla oynayabiliyoruz bazen. İşte dün yine o anlardan bir tanesiydi ve biz yine tavla oynuyoduk. Rahatlamak için tavla oynamak..


Tarih:12.10.2009


Hayır! hiç bişe farketmedim, yaklaşık üç dakika sürdü..Çok ani başladı ve bitti.Amil beni bi güzel, çabucak, ister istemez acısız mars etti.Üstadımdır dedim ama üzüldüm, tabiki geçen postlarımdan birinde yer alan birtakım resmin intikamı alınmalıydı.O da aynı şekilde benim fotoğrafımı çekti...Ve "iki ters bi düz" diye tabir edebileceğimiz; iki mars bir oyunla 5-2 bitirdi."iki ters bi düz" kadar insanı üzen bişe yok doslar söyliyim..


Tarih:13.10.2009


Amil le yine öğle yemeği yedikten sonra yine mi acaba, sıkılmışmıyızdır sorularını kafamızda döndürerek gittik oturduk kıraatanemize. Hiç birimizin hiç bir iddaası yoktu, o rekabet havası kaybolmuş, ancak yine de çok çirkin hamleler yapılıyordu. Az konuşup taşları çaaaaaaatt ççuuuuutt diye vurarak oyunumuzu konuşturuyorduk. 6 da bitti oyun,benim iki marsımla iki oyunumla..İyidir diyip tam sandalyemden kalktığım sırada Amil hiç bişey demeden telefonunu uzattı ve "çekmicek misin?çekmelisin.."  dedi.Belki de dünün intikamı diye düşünebilirdim ama ikimizde bu duygudan uzak belki de duyarsızlaşmış halde gerekeni yaptık,paramızı ödedik,ve oradan uzaklaştık..






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder