.

..

Bugün bi yazı okudum. başında "beni okumadan önce omzunu bir kere öp." yazıyodu. Ben düşündüm.. bu kadar derin düşündüğüm, yazılarımı bu kadar ithaf ettiğim kim var bilemedim. Beni okuyan herkese bu kadar yakın ya da derin miyim onu da bilemedim. Hiç bukadar "ben" bişe yazmadım burda belkide. Yazdıklarımı da blog konseptinden yayınlamadım. Ya da ne biliyim kaçının bu kadar samimi olmasını isterdim bilemedim. Mesela en iyi arkadaşım okumadan önce omzunu niye öpsündü?öeehh. olayı duygudan başka yönlere çekme eğilimimin geçen cümlede arttığı sıralar "ben" duygulu bir yazı yazmadığımın farkındalığını paylaşmak isterim. Neyse bu konu bitmez aslında


Borsa eğitimindeydim iki gündür. Çok şey öğrendim çok. Zamanın taa ilerisinde kavramı taa da olmayabilirmiş.Sevdim de ondan.








Tiyatroya katılıp şenlendiğim şu sıralar oyunda rol icabı "kol" oldum okuyucu. Alevlerde yanan kol.. Hiç de yanmadım gerçi. "Sıcak lan bu" diye diye tırsa tırsa haaaayyyyyıırr diyerek yandım. öle yanan bi kol biliyosanız selam olsun ona.euhe..



beynim garip çalışıyo şuan pes ettiği anlardan bi tanesi olabilir.Kaçtım ben ozaman..bide 


"bugün benim için naaptın?"


special n'




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder