.

pazar artısı

Bir pazar günü daha chillout havasını yakalayamamanın verdiği hüzünle yazıyorum. İki haftadır ailede pazar sakinliği kayboldu gitti.Neler oldu hiç bilmiyorum.Cuma günleri çıkmamak içerde bi enerji patlaması mı yaratıyo acaba.Haftanın yorgunluğunu pazar günü değil cuma günü atmaya başladı Yılmazcan lar. Herkes 12 olmadan pes etmiş oluyor bile. O da iyi tabi de, benim serim yarıda kalıcak az kaldı.Büyük azimle televizyonu her fırsatta kapatıyorum hala.Mesela şimdi herkes benim dinlediğim şarkılara mecbur. Ben de Pink Martini nin yeni albümünü dinliyorum zaten. İstanbul da olup Pink Martini dinleyen okuyucu; 24 Kasım da Pink Martini; İş Sanat a, yeni albümünün turnesi çerçevesinde İstanbul a geliyo.Bence asla kaçırılmaması gereken organizasyon budur.Albümü merak edenler 1 ve 2 ye tıklayıverin.



Dün 6457 farklı duyguyu aynı anda yaşayabildiğim bi gündü. Diren ve Deniz geldi Ankara dan..Her seferinde anlıyorum ki aslında biz aynı şehirde olup, her türlü olayı sıcağı sıcağına paylaşmalıymışız, aynı ortamlarda gülüp eğlenmeliymişiz.Yakın arkadaşlar ayrılmamalıymış yahu!Bilemiyorum bazen Ankara yı hiç sevmememe rağmen, Ankara da yaşamak istiyorum. Gerçi şehir seçimimde İstanbul u, arkadaş çevremde bi numarada diren i seçmek istiyorum. Ama herkes lokasyon açısından da mutlu olsun.Böyle bişeler yapalım hı, ne dersin? Neyse Taksim semalarında buluştuk onlarla."İstanbul a geldik" hediyesi yapmışlar bana:) mükemmel ötesi bişe olmuş.Fotoğrafları henüz elime ulaşmadığı için sadece bu fotoğrafı koyabildim.Geldiği zaman kendisi hakkında ayrı bi post yazısıyla eklicem onları da.Zira çok manidar o.





..Heyooo kavuştuk sevincini ve yaaa ayrılıyoruz hüznünü, arada konuştuklarımızın hissini topu topu 4 saat içinde yaşadık.Olmadı valla olmadı..Bize farklı bişeler lazım.Zaten okan da kötüymüş.Bare çocuklar eğlenseydi..












Saatlerin bir saat ileri geri alınması işleminin şu ülkeden kaldırıldığı zaman, ben büyük ihtimal böyle bi olayın hiç olmadığı biyerlerde olcam.Ne vardı böyle ikili oynatmasaydınız saati!Normal büyüseydik!Az uyudum, çok uyudum,güneş battı-doğdu, okula erken gidecez,okul uzun olacak ikililerini yaşatmasaydınız.Yazık oldu onca nesle..


O diil de Var mısın Yok musun da ülkühan adlı yarışmacının 500.000 i alması.. 4664 500.000 le yarışıp aldı.Ben o da olmaz diyodum gerçi. bariz bilerek çıktı o 500bin neyse..


Yazarın tecrübesi: Birşeyleri keserken, biçerken eğer alet makassa; makası kağıda doğru tutarak bir kesme işlemi yapılması..Zira dikkatsiz, alalade bi işlemde;tutan el kağıdın arkasında kimi zaman görünmez olabiliyor. Kesik, yarık, kan, gövde..Bunlar hoş şeyler değil. Ben parnaamı kestim sen kesme okuyucu. Dikkat et..


Bu pazarın şarkısı da teoman dan gelsin.Kıskançlık.Neden bilmiyorum,bu aralar sürekli onu dinliyorum.Chillout havasına girmek isteyenler de Koop İsland Blues u dinlesinn:

video


İyi pazarlar ozaman.öptüm


special n'


2 yorum:

Daçe dedi ki...

haa denizle diren geldi, daçe gelmedi. ok ok eyvallah eyvallah.. :D

special n dedi ki...

euheuh sevgili daçe ne taksimde ne ortaköy de görünürlerdeydin.Hadi taksime gelmemiştin, ortaköyde de gözlerim birara aradı ama n'apıcan istanbul tabi öyle herzaman gelinmiyo:d

Yorum Gönder

gelen giden olur