.

cumartesi akşamı

Cumartesi akşamı evde durulmaz okuyucu. Çık, mekan bul, gez ,eğlen.
Cumartesi akşamını şey gibi düşünebilirsin."Cumartesi akşamı tüm dertler unutulur,küsler barışır,herkes birbirini ziyaret eder." Evet bayram mentalitesinin "cumartesi gecesi" ne uyarlanmış hali..Herkes birbirini ziyaret etmez de buluşur "cumartesi gecesi mentalitesinde".

Taksim kendinden geçmeye bir kala durumda şu an mesela.Asmalı ya gidin, Faces a, Mirror a, Pi Lounge a Cuba ya gidin.Olmazsa Fransız sokağına gidin,Nu Teras a, Litera ya gidin.Olmadı KB ye gidin, olmazsa rakı için Abbas a gidin. Ben hangisine gidiceğimi bilmeden çıkıyorum bugün.

Taksim i sevmediyseniz sakın Ortaköy e gitmeyin. Nişantaşı na gidin bari..

Ankara daysanız da sakın Satsumaya gitmeyin:))

Öperim! special n'

5 yorum:

Yağmur Çiftci dedi ki...

apaaaches in da club i saymazsak satsuma iyi ya neslim,ayrica gecmisten arinmis temiz bir hali var artik :))

special n dedi ki...

tabiki arındım yawrm gerçi insanlar dinlemeli gerçi orası da doğru:) seni yorum yapabilir görmek nede güzelll11!

İlmi İle Amil Kişi dedi ki...

bende yorum yapabiliyorum biliyorsun! bu kadar mekan saydıktan sonra yine yeniden tekrar mütemadiyen KB'yi tercih etmen ayrı bir post konusu yapılabilir. biliyosun dimi.

special n dedi ki...

evet biliyosun ayrılamıyoruz ordan.Bilemedim neapiyim!

Adsız dedi ki...

İstanbul'a göç edip,doğma büyüme İstanbullulardan fazla İstanbullu olmak/öyle olduğunu sanmak...Çok trajik.

Yorum Gönder